AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Het Portaal
De Munt 8, BE-8800 Roeselare
Contact: Dhr. Erwin Deloor
Tel: +32 51268312 E-mail: erwin.deloor@arhus.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=253775
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Inrichten van niveau +0.5 tot een multifunctionele congresruimte - lot SANITAIR/HVAC INSTALLATIE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kenniscentrum-ARhus-bibliotheek Roeselare
Noordstraat 38
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Inrichten van niveau +0.5 tot een multifunctionele congresruimte - lot SANITAIR/HVAC INSTALLATIE
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie aanbestedingsdossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie aanbestedingsdossier
Zie aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D16, D17, D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/12/2016 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 58.14 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten kunnen GRATIS verkregen worden via aagje.meersseman@b2ai.com.
Voor een papieren versie dient de betaling te gebeuren op nr. IBAN BE20 7380 3253 7256 van BURO II & ARCHI+I cvba.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/12/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/12/2016 - 11:30
Plaats: Stadhuis Roeselare, Dienst Aankopen, 4de verdieping, Zuidstraat 15, 8800 Roeselare
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/11/2016