Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

ZNA Middelheim - renovatie kleedkamers -2T en -2L.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: Mevrouw Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel: +32 32804162 E-mail: infrastructuurprojecten@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ZNA Middelheim - renovatie kleedkamers -2T en -2L
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ZNA Middelheim, Lindendreef 1, B-2020 Antwerpen., Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ZNA Middelheim - renovatie kleedkamers -2T en -2L
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven verklaart de kandidaat zich niet in een situatie van juridische uitsluiting te bevinden.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
* waarbij de de verzekeraar(s) bevestigt/bevestigen op voldoende wijze de in dit bestek gevraagde dekking te kunnen verzekeren en hiervoor herverzekerd te zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van soortgelijke werken die de afgelopen 3 jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
*  De Aanbestedende Overheid laat toe dat de kandidaat of de inschrijver de gevraagde inlichtingen en documenten niet meer opnieuw dient voor te leggen indien hij dit reeds gedaan heeft voor een andere procedure, uitgeschreven door dezelfde Aanbestedende Overheid, op voorwaarde dat hij die procedure precies vermeldt in zijn aanvraag tot deelneming of offerte en mits de bedoelde inlichtingen en documenten aan de gestelde vereisten beantwoorden.
 Een kandidaat of inschrijver kan dus een beroep doen op reeds eerder ingediende documenten bij de Aanbestedende overheid. Indien de kandidaat of inschrijver oordeelt dat de reeds voorgelegde documenten relevant zijn inzake het bewijzen van het voldoen aan de selectiecriteria voor deze overheidsopdracht en op deze mogelijkheid een beroep wenst te doen, dan dient hij dit op de geëigende plaats in zijn aanvraag tot deelneming (tweefasige procedure) of in het offertebiljet (éénfasige procedure) te melden. De inschrijver of kandidaat zal dan de referenties van de betrokken overheidsopdracht (concreet besteknummer, jaartal van indienen van de documenten en de leidende dienst) vermelden met het oog op het laten hergebruiken van de betrokken documenten.
 Indien de Aanbestedende Overheid oordeelt dat de reeds overgelegde documenten in het kader van een vorige overheidsopdracht inderdaad relevant zijn (de bedoelde inlichtingen en documenten dienen namelijk aan de gestelde vereisten te beantwoorden), na controle met de leidende dienst die de vorige documenten heeft ontvangen, dan zal de Aanbestedende Overheid deze documenten hergebruiken. Indien de Aanbestedende Overheid echter oordeelt dat deze documenten niet relevant zijn in het kader van deze overheidsopdracht, dan dient de kandidaat/inschrijver alsnog de betrokken documenten voor te leggen binnen een door de Aanbestedende Overheid aan de kandidaat of inschrijver te betekenen termijn. Indien de kandidaat of inschrijver er niet in slaagt om binnen deze termijn de bedoelde inlichtingen en documenten voor te leggen, dan dient de Aanbestedende Overheid te besluiten tot een onregelmatigheid en kan de kandidaat of inschrijver niet weerhouden worden voor de verdere procedure.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/11/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Schriftelijk via het email adres infrastructuurprojecten@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/12/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/12/2016 - 14:00
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
op afspraak met Robert De Geyseleer via 03/280 21 54
enkel van 7/11/2016 tem 10/11/ 2016 en van 25/11/2016 tem 6/12/2016
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/11/2016

Annonces similaires du BDA :