AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Hogeschool PXL
Elfde-Liniestraat 24, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Diane Bervoets
Tel: +32 11775822 Fax: +32 11775559 E-mail: diane.bervoets@pxl.be
Internet adres(sen): www.pxl.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Realisatie van een stimulerende leer- en werkomgeving voor onderzoek en onderwijs
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hogeschool PXL, Campus Elfde Linie, gebouw A, Elfde-Liniestraat 24 te 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitvoeren van verbouwingswerken.
De opdracht wordt gegeven voor volgende percelen:
Perceel 1: Bouwkundig gedeelte
- afbraakwerken
- ruwbouwwerken
- betonstructuren
- timmerwerken
- aluminium buitenschrijnwerk
- dakwerken
Perceel 2: Afwerking
- gipskarton- en pleisterwerken
- glazen wanden
- lichte scheidingswanden
- binnendeuren
- schilderwerken
- tegelwerken
- binnenschrijnwerk / meubilair
Perceel 3: Elektriciteit
- aanpassen en uitbreiden bestaande installatie
- verlichting
- brand- en inbraakdetectie incl. signalisatie
- geautomatiseerde deursystemen
- internet
Perceel 4: HVAC en sanitair
- volledig ventilatiesysteem
- verwarming - uitbreiding
- leidingen allerlei
- sanitaire installaties incl. toestellen en toebehoren
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Bouwkundig gedeelte
Korte beschrijving:
Bouwkundig gedeelte
Perceel 2: Afwerking
Korte beschrijving:
Afwerking
Perceel 3: Elektriciteit
Korte beschrijving:
Elektriciteit
Perceel 4: HVAC en sanitair
Korte beschrijving:
HVAC en sanitair
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie vereiste erkenningen
Zie vereiste erkenningen
Vereiste erkenning: Perceel 1 - Bouwkundig gedeelte: D1-D5-D8-D20 - klasse 3
Perceel 2 - Afwerking: D4-D10-D11-D13 - klasse 4
Perceel 3 - Elektriciteit: P1 - klasse 1
Perceel 4 - HVAC en sanitair: D16-D17-D18 - klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, plannen, V&G-plan aanbesteding
Gratis te downloaden via de link vermeld in het publicatiebericht.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
6/12/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
6/12/2016 - 10:00
Plaats: Hogeschool PXL, gebouw A, vergaderzaal 1 ste verdieping lokaal A125, Elfde-Liniestraat 24 te 3500 HASSELT
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/10/2016