AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
H.-Hartcollege-Tervuren v.z.w.
Albertlaan 44, BE-1970 Wezembeek-Oppem
Tel: +32 27673549 Fax: +32 27671019 E-mail: directie@hhc.be
Internet adres(sen): www.hhc.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Reiniging glaswerk Heilig Hartcollege- Tervuren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: H.-Hartcollege + kleuterschool, 1970 Wezembeek-Oppem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Reiniging glaswerk van Heilig Hartcollege Tervuren, Albertlaan 44 - 1970 Wezembeek-Oppem en Kleuterschool Heilig Hartcollege Tervuren, L.Marcelisstraat 55 - 1970 Wezembeek-Oppem tijdens de paasvakantie en tijdens de laatste 2 weken van augustus.
De werken, per reiningsbeurt, worden telkens in aaneensluitende dagen uitgevoerd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de vergelijkbare werken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* De inschrijver beschikt over een attest van lidmaatschap van de ABSU (beroepsfederatie).
* Een lijst van de vergelijkbare werken bevat opdrachten van minimum 15.000 EUR /jaar incl. BTW
* ABSU-attest van 2016
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Milieuvriendelijkheid, Weging: 10
Criterium 3: Technische middelen, Weging: 10
Criterium 4: Kwaliteit en communicatie, Weging: 15
Criterium 5: Werkplanning en opvolging, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/12/2016 - 13:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/12/2016 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/12/2016 - 13:30
Plaats: Blok K - lokaal K103
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
16/11/2016 om 13.30
Het plaatsbezoek in H.-Hartcollege - Albertllaan 44- 1970 Wezembeek-Oppem zal in volgende volgorde plaatsvinden : gebouw A - gebouw E - sportzaal - feestzaal - gebouw G - gebouw D - gebouw F - sanitaire blok - gebouw B - gebouw C - gebouw K en kapel.
Nadien volgt het plaatsbezoek in de Kleuterschool te L. Marcelisstraat 55 - 1970 Wezembeek-Oppem.
De grondplannen van de gebouwen vind u op de website 'http://cloud.3p.eu/Downloads/1/10/137/2016' en worden meegebracht voor het plaatsbezoek.
Bereikbaarheid, afmetingen, hoogtes, etc dienen ter plaatse door de indiener opgemeten te worden.
De inschrijver zal na het indienen van zijn offerte niet gerechtigd zijn prijsverhogingen door te voeren die voortvloeien uit het niet (of niet volledig) kennen van de bestaande toestand of van de omvang van deze opdracht bij het opmaken van de offerte.
Inschrijven voor deze plaatsbezoeken is verplicht en kan tot 2 dagen voor de geplande datum via boekhouding@hhc.world.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/10/2016