AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Hasselt
Groenplein 1, BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11239011 Fax: +32 11225742 E-mail: stadsbestuur@hasselt.be
Internet adres(sen): www.hasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Hasselt en Heusden Zolder : Buitengewone herstelling toeristisch fietsroutenetwerk dienstjaar 2016 - 15-70-2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hasselt en Heusden-Zolder
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Hasselt en Heusden Zolder : Buitengewone herstelling toeristisch fietsroutenetwerk dienstjaar 2016 - 15-70-2016
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver is vrijgesteld van het bijvoegen van een RSZ-attest bij zijn offerte omdat de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen en documenten die haar toelaten de persoonlijke situatie van de inschrijver na te gaan.
Bedraagt de schuld aan bijdrage meer dan 3 000 euro, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62, §1 in fine van het koninklijk besluit van 2011-07-15.
Indien evenwel de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Erkenningsklasse 1
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenningscategorie C
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, plan, offerteformulier
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
6/12/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
6/12/2016 - 10:30
Plaats: Provinciehuis - lokaal B0.22, provincie Limburg, Universiteitslaan 1 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes die elektronisch ingediend worden, moeten verzonden worden via de e-tenderingwebsite https:/eten.publicprocurement.be/ die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52§1 van het KB van 15 juli 2011.
De met elektronische middelen ingediende offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukformaat PDF-formaat. De maximale grootte per document is 80 MB. Een te groot document kan worden opgesplitst in meerdere deeldocumenten. Het geheel van alle documenten mag evenwel niet groter zijn dan 350 MB.
Meer informatie kan verkregen worden op de website http://www.publicprocurement.be/ of via de e-procurement-helpdesk op het nummer +32(0)2 790 52 00.
Het indienen van een veiligheidskopie is niet toegestaan, evenmin als de dubbele elektronische zending.
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/10/2016