Az Damiaan

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Software voor Core HR.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Damiaan
Gouwelozestraat 100, BE-8400 Oostende
Contact: Mevrouw Malika El Kebachi
Tel: +32 59414545 Fax: +32 59414020 E-mail: melkebachi@azdamiaan.be
Internet adres(sen): www.azdamiaan.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Software voor Core HR
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: IT, 8400 Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dit project heeft als bedoeling om de administratieve HR-processen te integreren in een softwarepakket, digitaal gekoppeld met drie systemen:
1. Time@Saga voor roosterplanning en tijdsregistratie
2. e-Blox van SD Worx voor de verwerking van de lonen
3. Active Directory voor gebruikersbeheer
De basisgedachte is om medewerkers en leidinggevenden door middel van automatisering en digitalisering meer te betrekken bij de HR-processen.
De scope in eerste fase beperkt zich tot een core HR met een centraal personeelsbestand dat volgende processen kan ondersteunen:
 Indiensttreding, mutaties, uitdiensttreding alsook de rapportage ervan (inclusief een contractgenerator)
 Strategische personeelsplanning (rapportage en het kunnen simuleren van de personeelsbezetting)
 Afwezigheden (workflow voor ziektebriefjes) alsook de rapportage ervan
 Organogrammen
 Portaal voor het raadplegen van meeruren, verlofsaldo, feesturensaldo, . alsook de rapportage ervan
We zien dit voor ons volgens de volgende gebruikersgroepen:
 12 HR-medewerkers en 7 departementshoofden
 65 leidinggevenden: Manager Self Service (MSS)
 1350 medewerkers: Employee Self Service (ESS)
Als optie moet de mogelijkheid bestaan om in volgende fase het pakket uit te breiden met een aantal andere modules:
 Competentiemanagement en ontwikkeling (ontwikkelingscyclus, functiebeschrijvingen ,.)
 Onkosten
 Opleidingen
 Recruitment
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, levering en diensten en de concessies voor openbare werken.
De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is:
* De inschrijver voegt een uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document toe waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De jaaromzet dient minimaal 2x de waarde van de totale opdracht te zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) De inschrijver bezorgt de aanbestedende overheid een lijst van de medewerkers die aan het project zouden meewerken. Hierin wordt per medewerker de cv, de huidige functie en een omschrijving van wat hun rol binnen het aan te besteden project zou zijn, vermeld.
2) De inschrijver geeft een referentielijst van uitgevoerde opdrachten gelinkt aan het voorwerp van de opdracht. Hierbij bezorgt hij de aanbestedende overheid de belangrijkste opdrachten gerealiseerd gedurende de drie laatste jaren. Hij duidt aan voor welke publieke en private instanties hij deze opdrachten heeft gerealiseerd. De inschrijver bezorgt de aanbestedende overheid per referentie:
* de exacte aard van de gepresteerde diensten
* het totale bedrag van de opdracht
* de datum van de opdracht
* de coördinaten van de contactpersoon die verdere informatie over de genoemde diensten kan bezorgen
De inschrijver duidt telkens aan of hij de rol van hoofdaannemer of onderaannemer had.
*of er eventueel werd samengewerkt met een leverancier van een systeem voor roosterplanning en tijdsregistratie en, zo ja, met welke leverancier en welk systeem.
*of er eventueel werd samengewerkt met een sociaal secretariaat en, zo ja, met welk sociaal secretariaat.
3) Alle documentatie en handleidingen dienen in het Nederlands aangeleverd te worden. De support dient ook volledig in het Nederlands te gebeuren.
1)
- er moet iemand in het projectteam zitten die min. 3 jaar voor de betreffende organisatie heeft gewerkt
- de projectleider moet min. 5 jaar ervaring hebben als projectleider
- er moet iemand in het projectteam zitten die kennis heeft van Active Directory
- alle personen in het projectteam communiceren in vloeiend Nederlands
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/11/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/11/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/10/2016

Annonces similaires du BDA :