Stad Torhout

Aankoop van fietsoverkappingen en -stallingen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Torhout
Aartrijkestraat 11B, BE-8820 Torhout
Contact: Mevrouw Evy Bouckaert
Tel: +32 50221139 Fax: +32 50220580 E-mail: evy.bouckaert@torhout.be
Internet adres(sen): www.torhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van fietsoverkappingen en -stallingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Sportcentrum Benny Vansteelant, zwembad, Ten Walle, kinderboerderij en bibliotheek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop van fietsoverkappingen en -stallingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver zijn rsz- en btw-attest niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Afschrift erkenning
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
* Bij de inschrijving worden volgende stukken toegevoegd:
- foto's en detailtekeningen van de voorgestelde fietsoverkapping(en)
- documentatie en technische specificaties van de fietsoverkapping(en) en gebruikte materialen
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Design/Esthetiek, Weging: 30
Criterium 3: Kwaliteit, Weging: 20
Criterium 4: Functionaliteit, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De documenten zijn enkel digitaal ter beschikking. U dient hiervoor een aanvraag te versturen via mail naar evy.bouckaert@torhout.be en bryan.maelbrancke@torhout.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 2/12/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 2/12/2016 - 09:30
Plaats: stadskantoor, Aartrijkestraat 11B te 8820 Torhout
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/10/2016

Annonces similaires du BDA :