Afdeling Bovenschelde

Denderbelle. Pompgemaal op het Denderbellebroek.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Afdeling Bovenschelde
Guldensporenpark 105, BE-9820 Merelbeke
Contact: Dré Maes
E-mail: dremaes@wenz.be
Internet adres(sen): www.wenz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Denderbelle. Pompgemaal op het Denderbellebroek.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Denderbelle
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als voorwerp de leveringen en werken voor de vernieuwing van de elektrische installatie van het pompgemaal op het Denderbellebroek te Denderbelle (KO0011/POS/OM453).
Volgens de CPV-classificatie hebben deze prestaties betrekking op 45315100-9 Elektrotechnische installatiewerken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
erkenning vereist
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/11/2016 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 53.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verkoop van de aanbestedingsdocumenten:
Op CD-rom na overschrijving van de som van 53,00 euro (incl. BTW), op rekeningnr. BE89 3751 1171 5585 van Waterwegen en Zeekanaal NV, Oostdijk 110, 2830 WILLEBROEK, met vermelding van besteknr. MDM/16C02.
Digitaal te downloaden via de website http://e-loket.wenz.be/konakart/Welcome.do na betaling met kredietkaart (Visa, Mastercard) of bankkaart.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/11/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 29/11/2016 - 09:30
Plaats: Merelbeke
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- uitvoeringstermijn : 140 werkdagen
- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.
- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.
- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.
De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.
AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.
De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.
ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA
E-TENDERING.
Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.
Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op
http://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/10/2016

Annonces similaires du BDA :