AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Overijse
Begijnhof 17, BE-3090 Overijse
Contact: Mevrouw Jinke Vink
Tel: +32 27853440 Fax: +32 26877402 E-mail: jinke.vink@overijse.be
Internet adres(sen): www.overijse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatiewerken Kamp Kwadraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Nijvelsebaan 190, 3090 Overijse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatiewerken Kamp Kwadraat
De grootste posten zijn:
- het isoleren van de vloeren
- isoleren van alle buitenmuren
- vervangen van de lichtkoepels
- plaatsen van een ventilatiesysteem met warmteterugwinning
- plaatsen van vloerverwarming
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De aanbestedende overheid zal de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord onderzoeken in hoofde van de inschrijver wiens offerte het beste gerangschikt is.
De inlichtingen of documenten die de aanbestedende overheid kosteloos via elektronische middelen bij de gegevensbeheerder kan opvragen, zal door de aanbestedende overheid zelf worden opgevraagd. Zo zal de Belgische inschrijver geen RSZ-attest of attest van niet-faillissement bij zijn inschrijving dienen te voegen. De aanbestedende overheid vraagt deze informatie zelf op.
De aanbestedende overheid mag alle nodige inlichtingen van financiële en morele aard omtrent de ondergetekende(n) of omtrent de offrerende vennootschap inwinnen bij andere instellingen.
De inschrijver dient zelf een uittreksel uit het strafregister bij zijn offerte te voegen. Het uittreksel mag niet ouder dan 3 maanden zijn op de uiterste datum van indiening van de offertes en dient op naam van de onderneming (rechtspersoon of natuurlijke persoon) te worden uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst. Buitenlandse inschrijvers dienen een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document voor te leggen.
Louter indicatief wordt hier vermeld dat het document voor houders van een Belgisch ondernemingsnummer of btwnummer gratis kan worden bekomen bij de FOD Justitie, DG RO- Dienst Centraal Strafregister, Waterloolaan 115 te 1000 Brussel (postadres), via mail cjc-csr@just.fgov.be of fax 02 552 27 82. Dienaangaande wordt verwezen naar de diensten van de FOD Justitie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De aanbestedende overheid zal zelf de informatie opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 211.75 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, offerteformulier, meetstaat en plannen
Verzendkosten : EUR 20,00
De plannen, meetstaat, bestek en het offerteformulier zijn (gratis) digitaal te verkrijgen bij Architectenbureau Vanthournout bvba, aan te vragen via het e-mailadres: maarten.vanthournout@skynet.be
Let op: de offerte dient in papieren versie ingediend te worden.
De plannen, meetstaat, bestek zijn in papieren versie te koop bij Architectenbureau Vanthournout bvba, Congresstraat 13/7, 1000 Brussel. (T: 02 242 48 48, F: 02 241 10 93)
Rekeningnummer: BE20 0014 7570 5456
op naam van: Architectenbureau Vanthournout bvba
Tegen een kostprijs van:
- bestek: 50,00 euro
- plannen: 125,00 euro
- btw (21%): 36,75 euro
- verzendkosten 20,00 euro
TOTAAL: 211,75 euro (inclusief BTW, exclusief verzendkosten)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
1/12/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
1/12/2016 - 10:00
Plaats: gebouw De Vuurmolen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/10/2016