V.z.w. Heilig-hartinstituut Halle Annuntiaten

Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak ramen schoolgebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Heilig-Hartinstituut Halle Annuntiaten vzw
Parklaan 7, BE-1500 Halle
Contact: Mevrouw Eva Berckmans
Tel: +32 23638020 E-mail: eva.berckmans.hhivzw@gmail.com
Internet adres(sen): www.hhchalle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak ramen schoolgebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse locaties, 1500 Halle
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Schoonmaak ramen schoolgebouwen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een expliciete verklaring op erewoord ( zie bijlage .) dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* De kandidaat-inschrijver kan ook het Uniform Europees Aanbestedingsdocument ( artikel 59 van richtlijn 214/24/EU ) gebruiken. Voor meer info zie onderstaande website :
http://www.publicprocurement.be/nl/nieuws/aanbeveling-omtrent-het-gebruik-van-het-uniform-europees-aanbestedingsdocument
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een recent gedateerd en passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 ( zie bijlage . ).
* Het recent gedateerd bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
*Een verklaring betreffende de algemene jaaromzet en de specifieke jaaromzet in de diensten op het ondernemingsgebied waarop deze overheidsopdracht betrekking heeft, van de laatste 3 afgesloten boekjaren
Minimumeisen: een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011, maximum 6 maanden oud ( te rekenen vanaf de openingsdatum van de offertes ).
Minimumeis: een gedateerd bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's, maximum 6 maanden oud ( te rekenen vanaf de openingsdatum van de offertes ).
Minimumeis : een verklaring waaruit blijkt dat de specieke jaaromzet in de diensten waarop deze opdracht betrekking heeft, voldoende groot is, d.w.z., minstens 5 keer zo groot als het bedrag van de offerte op jaarbasis, over een referentieperiode van de drie laatst afgesloten boekjaren, een positief eigen vermogen, geen uitstaand fiscaal of sociaal passief, behoudens binnen de courante bedrijfsvoering
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Het bewijs van de inschrijving van de dienstverlener in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* De inschrijver moet over voldoende ervaring beschikken. De inschrijver voegt bij zijn offerte een recent attest van goede uitvoering voor minimum 5 gelijkaardige opdrachten, gedurende de afgelopen 3 boekjaren ( gelijkaardig naar omvang en taakinhoud m.b.t. de schoonmaak van ramen). Het attest omvat de datum van uitvoering, kostprijs op jaarbasis en contactgegevens van de opdrachtgevers.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting en aantal leidinggevenden gedurende de laatste 3 afgesloten boekjaren
* Een verklaring betreffende de technische uitrusting en maatregelen waarover de dienstverlener beschikt voor waarborgen van de kwaliteit
* Een verklaring betreffende de outillage, materieel en technische uitrusting voor de uitvoering van de opdracht.
* Curriculum Vitae die de bekwaamheid kan aantonen van de persoon die eindverantwoordelijke is voor de kwaliteitscontrole op de uitvoering van de diensten. Deze eindverantwoordelijke beschikt over een diploma of getuigschrift dat relevant is voor de uitvoering van de opdracht.
Minimumeisen: een gedateerd bewijs van inschrijving in het beroeps- of handelsregister maximum 6 maanden oud ( te rekenen vanaf de openingsdatum van de offertes ).
Minimumeis : De inschrijver voegt bij zijn offerte een recent attest van goede uitvoering voor minimum 2 gelijkaardige opdracht gedurende de laatste 3 boekjaren ( het gemiddeld jaarlijks bedrag van deze geleverde diensten moet minimaal gelijk zijn aan het totaal bedrag van de offerte, omgerekend op jaarbasis) . Het attest omvat de datum van uitvoering, kostprijs op jaarbasis en contactgegevens van de opdrachtgever.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Dimona aangifte, Weging: 10
Criterium 2: Klachtenbehandeling, Weging: 20
Criterium 3: Veiligheidsvoorschriften en risicoanalyse , Weging: 20
Criterium 4: Prijs, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/1/2017 - 18:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/1/2017 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/10/2016

Annonces similaires du BDA :