Vrije School Herdersem

Uitbreiding Vrije Basisschool Herdersem: 2 nieuw lokalen niveau +1.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vrije School Herdersem
A. De Cockstraat 10A, BE-9310 Herdersem
Contact: Vandewalle Wouter
Tel: +32 53773940 E-mail: tech@vrijeschoolherdersem.telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=252689
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding Vrije Basisschool Herdersem: 2 nieuw lokalen niveau +1
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding Vrije Basisschool Herdersem: 2 nieuwe klaslokalen op niveau +1: perceel 3: ruwbouw (staalstructuur) en afwerking met integratie van technieken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 99.10 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: ALGEMENE INLICHTINGEN
De gunnings- of aanbestedingsdocumenten omvatten het bestek, de plannen en alle bijhorende documenten die gediend hebben als basis van de offerte.
De berichten en terechtwijzingen, bekendgemaakt in het bulletin der aanbestedingen en die betrekking hebben op de opdrachten in het algemeen of enkel op onderhavige opdracht, maken integraal deel uit van de contractuele bepalingen. De inschrijver is derhalve geacht hiervan kennis te hebben genomen en er mee rekening te hebben gehouden bij het opmaken van zijn offerte.
Het bijzonder bestek maakt één geheel uit met de typebestekken vermeld onder 1.1.2. (Lijst van de contractuele documenten). Zij vormen er een bijlage van en maken er integrerend deel van uit.
Het bijzonder bestek en de plannen (1 ex) :
 liggen ter inzage bij:
 de ontwerper, alle werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur mits voorafgaande afspraak
 zijn te koop bij:
 de ontwerper : rekeningnr. BE84 7370 1740 3459 op naam van ArchitectuurBUREAU DIRK MARTENS bvba met mededeling 11/513 Perceel 3.
De bestelling dient te gebeuren per fax, mail of schriftelijk met vermelding van naam, adres, BTW-nummer en e-mailadres. Na storting van de kostprijs wordt het dossier toegestuurd tot uiterlijk 7 dagen voor de opening van de offertes. Na deze termijn kan enkel de papieren versie van het dossier afgehaald worden, na bestelling en tegen contante betaling van de kostprijs, op het bureau van de ontwerper.
Indien bovenvermelde gegevens niet of onvolledig worden overgemaakt, zal het dossier niet worden opgestuurd. Het eventueel gestorte bedrag wordt dan teruggestort.
 tegen de kostprijs van:
 op papier:
bestek en plannen 81,90 EURO
BTW (21%) 17,20 EURO
TOTAAL 99,10 EURO
 digitaal:
bestek en plannen 54,60 EURO
BTW (21%) 11,47 EURO
TOTAAL 66,07 EURO
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 29/11/2016 - 11:00
Plaats: A. De Cockstraat 69, 9310 Herdersem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/10/2016

Annonces similaires du BDA :