KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen
Lange Kievitstraat 111-113 bus 41, BE-2018 Antwerpen
Contact: ir. Annelies de Ridder
Tel: +32 32246906 E-mail: annelies.deridder@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250368
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
N12 Schilde: Inrichting busbanen tussen grens Wijnegem en Van de Wervelaan
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het project heeft als doel om in de eerste plaats de doorstroming voor het openbaar vervoer te verbeteren. Dit wordt gerealiseerd door busbanen in beide richtingen te laten starten voorbij het kruispunt met de Kluisdreef.
Fietsoversteken worden gecombineerd met de kruispunten met linkafslagstrook:
Kasteeldreef
Pater Nuyenslaan
Goubloemlaan
Kruisdreef/ Bellevuedreef
Ter Maelenbaan
Vloeyenbergdreef
Op deze plaatsen zal een middeneiland van voldoende breedte worden aangelegd wat de fietsoversteek beveiligd. Op 3 van deze locaties zijn eveneens de bushaltes ingepland:
Kasteeldreef
Goubloemlaan
Ter Maelenbaan
Daar waar het fietspad wordt vernieuwd, wordt dit verbreed naar 2m.
In de zone tussen Kasteeldreef en Goudbloemlaan worden enkele parkeerplaatsen gerealiseerd.
De aanneming omvat hoofdzakelijk (niet limitatieve lijst):
DEEL N12:
Uitbreiding van de bestaande wegenis ter hoogte van Pater Nuyenslaan, Goudbloemlaan en Ter Maelenbaan. De opbouw van de rijbaan bestaat hier uit:
(20 cm onderfundering - enkel indien noodzakelijk)
35 cm steenslagfundering met toevoegsel, type IA
2 onderlagen APO-A van telkens 7 en 8 cm dikte
Toplaag 4 cm SMA-C2
Uitbraak van de bestaande randstrook (aan de zuidzijde) tussen Kasteeldreef en Goudbloemlaan incl. fundering
Plaatsing van een nieuwe randstrook incl fundering
Plaatsen inbuizingen met bijhorigheden zoals kopmuren;
Affrezen van toplaag en onderlaag
Plaatsen van nieuwe toplaag SMA C2 4cm en onderlaag in APO-A 6cm
Gedeeltelijk uitbreken van het fietspad en aanleg van een nieuw fietspad met volgende opbouw:
20 cm schraal betonfundering
18 cm beton
Aanleg van verhoogde bushaltes
Heraanleggen van de opritten
Opbraak van diverse verhardingen tussen rijbaan en fietspad en creatie van groenzone en/of parkeerzone. De parkeervakken hebben volgende opbouw:
betonstraatsteenverharding
straatlaag
25cm fundering
Heraanleg van enkele koppen van zijstraten en kruispunten:
indien asfalt
4cm SMA-C2 toplaag
2x 6cm APO-A onderlaag
25cm fundering
(20cm onderfundering indien noodzakelijk)
indien beton
20cm betonplatenverharding
25cm fundering
(20cm onderfundering indien noodzakelijk)
Afbraak van bestaande middengeleiders;
Aanleg van nieuwe middengeleiders;
Profileren van bermen;
Het aanbrengen van markeringen;
Het vernieuwen van de verticale signalisatie;
het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
DEEL overige asfaltherstellingen binnen het district Brecht:
Dit betreffen gedeelten van min. 400m lengte asfaltherstellingen op gewestwegen binnen het district Brecht.
Affrezen van de bestaande toplaag en plaatselijk onderlaag;
Aanbrengen van een nieuwe toplaag en plaatselijk onderlaag;
Aanbrengen van markeringen;
Het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
Wijzigingsbericht nr. 1 d.d. 17/10/2016:
-----------------------------------------------
Er werden 6 plannen toegevoegd.
Te lezen:
- Gelieve document(en) aan te leveren waaruit blijkt dat de perso(o)n(en) die de offerte
elektronisch onderteken(t)(en) gemachtigd (is) (zijn) rechtsgeldig te handtekenen.
- De elektronische offertes moeten worden opgemaakt in een afdrukbaar PDF-formaat. Gelieve de documenten zoveel als mogelijk samen te bundelen tot 80MB met uitzondering van het offerteformulier, de samenvattende meetstaat en het invulformulier inzake veiligheid dat gehecht is aan het veiligheids- en gezondheidsplan dewelke als aparte documenten dienen geüpload te worden.
De verschillende bestanden voldoen aan de volgende bestandsnaamconventie, waarbij [inschrijver] de naam van de inschrijver is, [ext] de extensie van het document is (pdf, doc, xls, .) en [nr] een oplopend nummer is in volgorde van de opsomming in het overeenkomstig artikel.
bestandsnaam inhoud van het bestand
01_OF-[inschrijver].[ext] het offerteformulier
02_SO-[inschrijver].[ext] de samenvattende opmetingsstaat overeenkomstig de bepalingen van Art. 80
03_81-[nr]-[inschrijver].[ext] de documenten die bij de offerte gevoegd moeten worden overeenkomstig de bepalingen van Art. 81
04_69-[nr]-[inschrijver].[ext] de referenties waarmee de technische bekwaamheid aangetoond wordt overeenkomstig de bepalingen van Art. 69
- De samenvattende opmeting wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld. De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris. Aan dit bestand mogen geen wijzigingen worden aangebracht met uitzondering van het invullen van de grijze cellen in de kolommen 'Eenheidsprijs/bedrag (EUR)', 'Eenheidsprijs/bedrag voluit geschreven' (enkel indien zichtbaar), 'Vermindering/vermeerdering' (enkel indien zichtbaar) en 'Totaal (incl. vermindering/vermeerdering) EUR'. De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand. Zowel het Excel- als het pdf-bestand moeten worden opgeladen en ingediend via e-tendering. Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf bestand aldus het enige rechtsgeldige. Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op http://mow.vlaanderen.be/qc.
Indien de inschrijver een ander formulier gebruikt dan het Excel-bestand dat door de aanbestedende overheid ter beschikking wordt gesteld, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem aangewende documenten met het formulier.
- Het bestek en eventuele bijlagen zijn enkel digitaal verkrijgbaar via eTendering: https://eten.publicprocurement.be/
Wijzigingsbericht nr. 1 d.d. 17/10/2016:
-----------------------------------------------
Er werden 6 plannen toegevoegd.
Wijzigingsbericht nr. 2 d.d. 24/10/2016:
-----------------------------------------------
De omschrijving van de posten 27 en 28 is gewijzigd en er werden een aantal posten tussengevoegd in de meetstaat: 33, 34, 35 en 36. De aannemer heeft geen recht op 10% uitbetaling van de posten 33, 34, 35 en 36 indien deze niet worden aangewend.
Een aangepaste beschrijvende meetstaat versie 24.10.2016 in .pdf alsook een aangepaste samenvattende opmeting inventaris versie 24.10.2016 in .xls werden toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/10/2016