Onze Lieve Vrouw Van Troost V.z.w.

Verbouwing nucleaire geneeskunde (P16009).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Kroonveldlaan 50, BE-9200 Dendermonde
Contact: De heer Filip Vermijlen
Tel: +32 52252987 Fax: +32 52252871 E-mail: filip.vermijlen@azsintblasius.be
Internet adres(sen): www.azsintblasius.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing nucleaire geneeskunde (P16009)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w., Kroonveldlaan 50 te 9200 Dendermonde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Afwerking en Technieken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek.
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek.
Zie bestek.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 500.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende deze aanneming liggen ter inzage bij de Ontwerper: AR-TE, Remylaan 2b, B-3018 Leuven.
Dit vanaf 24.10.2016 vanaf 13h00 to 16h00 en daarna alle werkdagen van 9h00 tot 12h00 en van 13h00 tot 16h00 en dat tot 30.11.2016 om 16h00.
Een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen wordt verstuurd na voorafgaandelijke storting van het vermelde bedrag op rekeningnummer
IBAN: BE12 7300 0410 3092 - BIC: KREDBEBB van Architectenvennootschap AR-TE bCVBA
of na ontvangst cheque of kan afgehaald worden tijdens de kantooruren na voorafgaandelijke verwittiging, mits contante betaling of cheque.
Bij contante betaling of cheque wordt verzocht om de Ontwerper uiterlijk 1 werkdag op voorhand te contacteren om een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen klaar te leggen.
De kostprijs voor het digitaal aanleveren van de samenvattende meetstaat is in het vermelde bedrag inbegrepen.
Het vermelde bedrag is inclusief BTW.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/11/2016 - 10:00
Plaats: az Sint-Blasius, Kroonveldlaan 50, B-9200 Dendermonde, grote vergaderzaal (gelijkvloers, via restaurant)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Gedurende de plaatsingsprocedure kan enkel schriftelijk per e-mail (AZSB14791@ar-te.be) inlichtingen bekomen worden.
Er zal hiertoe één vragenronde worden georganiseerd:
* voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 15.11.2016 om 16h00 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 22.11.2016 (fax met fax-ontvangst bevestiging door inschrijver);
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 15.11.2016 om 16h00.
Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
Een kopie van zijn briefwisseling wordt door de inschrijver overgemakkt aan de Opdrachtgever (azsb14791@ar-te.be).
Plaatsbezoek vereist:
Alvorens zijn offerte in te dienen wordt de inschrijver de mogelijkheid geboden om een plaatsbezoek te doen zodat hij een precies beeld kan hebben van de omstandigheden waarin de uit te voeren werken van het huidige bijzonder bestek, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte.
De inschrijver kan zich ter plaatse van de omgeving en de situatie vergewissen.
Hij zal zich achteraf nooit kunnen beroepen op onwetendheid over deze factoren.
Hij heeft bijgevolg geen recht op een extra vergoeding of termijnsverlenging door een slechte kennis van de bestaande situatie van zijn kant.
Voor het plaatsbezoek dient deinschrijver contact op te nemen met de Opdrachtgever om datum en uur voor het plaatsbezoek vast te leggen.
Contactpersonen:
* Corinne Decaluwé: tel. +32 52 25 20 88, corinne.decaluwe@azsintblasius.be
* Ronny Michiels: tel. +32 52 25 21 00, ronny.michiels@azsintblasius.be
Het plaatsbezoek is minstens 24 uur op voorhand aan te vragen.
Plaatsbezoek kan vanaf 25.10.2016.
Uiterste datum waarop een plaatsbezoek kan plaatsvinden is 25.11.2016
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/10/2016

Annonces similaires du BDA :