AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Jozefkliniek Bornem & Willebroek VZW
Kasteelstraat 23, BE-2880 Bornem
Contact: Adams Maria
Tel: +32 38901707 E-mail: marieke.adams@sjk.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=252129
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing van blokken B en C
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwing van blokken B en C
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zoals beschreven in de bestekdocumenten
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning Catergorie D - Klasse 8 of volgens inschrijvingsbedrag
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Financieel criterium (prijs), Weging: 60
Criterium 2: Planning, Weging: 20
Criterium 3: Technische beschrijving van sommige materialen, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/12/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 1040.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Kostprijs aanbestedingsbundel (incl. CD):
Hardcopy incl CD: 1040,00 ? (inclusief btw)
Of
Digitaal via WeTransfer: 260,00 ? (inclusief btw)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/12/2016 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
14/12/2016 - 15:00
Plaats: De prijzen worden NIET afgelezen; woensdag 14 december 2016 om 15uur; Plaats: Sint-Jozefkliniek, Kasteelstraat 23, 2880 Bornem; Lokaal: vergaderzaal op het gelijkvloers in de Bureelcontainers Rijkenhoek (tegenover het ziekenhuis)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Ontwerper - inlichtingen verkrijgbaar
Aaprog bvba
Lange Kouterstraat 14 A - 9230 Wetteren
Tel. 09-365 71 71 - Fax: 09-365 71 70
Contactpersoon: Mevr. Katrien Leroy
Katrien.leroy@aaprog.be
Adres waar het bestek verkrijgbaar is Aaprog bvba
Lange Kouterstraat 14 A - 9230 Wetteren
Tel. 09-365 71 71 - Fax: 09-365 71 70
Contactpersoon: Mevr. Karin De Kestelier
kdk@amvarchitecten.be
Adres waar het dossier ter inzage ligt
1. Aaprog bvba
Lange Kouterstraat 14 A - 9230 Wetteren
Tel. 09-365 71 71 - Fax: 09-365 71 70
2. Creabo bvba
Kerkstraat 58B, 2850 Boom
Tel. 03/ 888.03.07 - Fax : 03/ 888.44.74
3. Sint-Jozefkliniek vzw
Kasteelstraat 23, 2880 Bornem
Tel. 03/ 890 16 11 - Fax : 03/ 890 16 08
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/10/2016