AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 Hasselt
Contact: May Denier / Lydia Vandezande
Tel: +32 11266350 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): www.infrax.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
R/002325: Merchtem - Waterbeheersingswerken Ossel - Brussegem - Osselveldstraat - Kasteelstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Merchtem.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
R/002325: Merchtem - Waterbeheersingswerken Ossel - Brussegem - Osselveldstraat - Kasteelstraat.
De opdracht behelst vooral:
- Aanleg van wegen in beton- en bitumineuze verharding;
- Aanleg gescheiden riolering (DWA dn 250 mm RWA dn 400-500 mm);
- Voorzien van groutschermen (indien nodig);
- Aanleg van een bufferbekken;
- Grondwerk en profileren van bermen;
- Aanleg van nieuwe sloten en profileren van bestaande grachten met nieuwe betuining;
- Heraanleg van wegenis in asfalt (Kasteelstraat) en cementbetonverhardingen (Osselveldstraat);
- Maken van kunstwerken riolering (duikers en overstortventiel);
- Herstellingen van huisaansluitingen en opritten;
- Aanleg van weggoten en straatkolken.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Uittreksel uit het strafregister bijvoegen inzake het bedrijf (opvraagbaar via
http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/
uittreksel_strafregister)
2. Document "Identificatiegegevens" bijvoegen
3. Aangaande Belgische opdrachtnemers:
De via elektronische weg op Telemarc beschikbare attesten inzake de belastingen, heffingen en RSZ zullen via
elektronische weg (Digiflow/Telemarc) opgevraagd en gecontroleerd worden door Infrax.
De opdrachtnemers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt en dat niet
onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944
betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, voegen de passende RSZ attesten bij hun offerte, bedoeld
in artikel 62 § 2 van het KB plaatsing 2011. Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid moet
bevestigen dat de opdrachtnemer, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang, is opgemaakt, op die datum voldaan
heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke
bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Aangaande buitenlandse opdrachtnemers:
De buitenlandse opdrachtnemers voegen een bewijs toe aan hun aanvragen tot deelneming of offerte waaruit
blijkt dat ze voldoen aan de sociale en fiscale verplichtingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Wat de technische bekwaamheid betreft acht de aanbestedende overheid de voorwaarden vastgesteld door of
krachtens de wet van 20 maart 1991 als voldoende: meer bepaald deze voor werken, erkenning: klasse 4 (tot
900.000 EUR), categorie C.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/11/2016 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/11/2016 - 14:00
Plaats: Infrax, Gouverneur Verwilghensingel 32, 3500 Hasselt: zaal Heinrich Hertz.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
LET OP:
De offerte dient enkel via e-Tendering te worden ingediend.
- Opmerking met betrekking tot de offerte:
Op e-Tendering dient u op het elektronisch inschrijvingsformulier de totaalprijs (inclusief BTW) in te geven, welke u heeft ingegeven in het offerteformulier.
- Opmerking met betrekking tot de bestekdocumenten:
Alle documenten kunnen geheel gratis gedownload worden onder de documenten bij deze bekendmaking op de website van e-Notification (enot.publicprocurement.be).
De persoon/personen die de offerte ondertekent/ondertekenen dient/dienen een authentieke of onderhandse akte toe te voegen waaruit zijn/haar/hun handtekeningsbevoegdheid blijkt.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/10/2016