Agentschap Sport Vlaanderen

Het vervangen van de ramen en deuren van overnachtingen 1, 2, 3 & 4 in het Centrum van Sport Vlaanderen te Wittebrug - Nieuwpoort.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Sport Vlaanderen
Arenberggebouw - Arenbergstraat 5, BE-1000 Brussel
Contact: Standaert Peter
Tel: +32 22094602 E-mail: peter.standaert@sport.vlaanderen
Internet adres(sen): http://www.sport.vlaanderen
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het vervangen van de ramen en deuren van overnachtingen 1, 2, 3 & 4 in het Centrum van Sport Vlaanderen te Wittebrug - Nieuwpoort
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: SPORT VLAANDEREN (BLOSO) NIEUWPOORT - WITTEBRUG
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HET VERVANGEN VAN DE RAMEN EN DEUREN
VAN OVERNACHTINGEN 1, 2, 3 & 4 IN
HET CENTRUM VAN SPORT VLAANDEREN
TE WITTEBRUG - NIEUWPOORT
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D20
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/11/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/11/2016 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
aanbestedingsdossier is enkel en alleen gratis te bekomen op het e-procurement platform
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/10/2016

Annonces similaires du BDA :