De Vlashaard

Omnium onderhoudscontract technische infrastructuur en pechverhelping sociaal huurpatrimonium.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De Vlashaard
Vanackerestraat 43, BE-8560 Wevelgem
Contact: Maddens Karel André
Tel: +32 056412501 Fax: +32 056412236 E-mail: karel.maddens@de-vlashaard.woonnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=251755
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Omnium Onderhoudscontract technische infrastructuur en pechverhelping sociaal huurpatrimonium
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Omnium onderhoudscontract technische infrastructuur en pechverhelping sociaal huurpatrimonium: 768 huurwoningen in Wevelgem - cv-installaties, sanitair, elektriciteit
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Onderhoud en pechverhelping 768 woongelegenheden (zie lijst in bestek)
Geraamde waarde zonder BTW: 172800.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De nodige formulieren betreffende de erkenning, registratie en attest RSZ (zie formulieren Bijzonder Bestek VM/B 97 en formulier I 97) en opsomming stukken Onderhoudscontract
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek en bijvoeging "Verklaring op eer" m.b.t. selectiecriteria
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De nodige formulieren betreffende de erkenning, registratie en attest RSZ (zie formulieren Bijzonder Bestek VM/B 97 en formulier I 97)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestelling van het dossier door storting van 25 ? op rekening De Vlashaard: BE89 0682 0551 0085
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/11/2016 - 10:00
Plaats: De Vlashaard, Vanackerestraat 43 - 8560 Wevelgem
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Inschrijvende firma's
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/10/2016

Annonces similaires du BDA :