AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CAMPUS KOEKELBERG NV
J. Jordaensstraat, 9, BE-1000 Brussel
Contact: Anneleen Goovaerts
Tel: +32 38206410 Fax: +32 38252490 E-mail: Anneleen.Goovaerts@kairos.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouw en onderhoud project Campus Koekelberg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Felix Vande Sandestraat, 15 a 17 - De Dapperenstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouw en onderhoud project Campus Koekelberg.
Zie administratieve bepalingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve bepalingen
Zie administratieve bepalingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratieve bepalingen
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 400.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Overschrijving naar rekeningnummer van:
BUROII&ARCHI+I
IBAN BE43 3630 8215 5101
BIC BBRUBEBB
Na ontvangst betalingsbewijs zullen de documenten digitaal doorgestuurd worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/12/2016 - 11:00
Plaats: Jakob Jordaensstraat, 18A - b1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie administratieve bepalingen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/10/2016