Stad Lokeren

Herstel wegen met kleinschalige elementen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herstel wegen met kleinschalige elementen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gelet op de slechte staat van sommige straten met kleinschalige elementen, is het noodzakelijk deze op regelmatige basis te herstellen. De huidige gunning loopt af per 31/12/2016. Er wordt een nieuwe algemene opdracht uitgeschreven voor het noodzakelijke herstel op de plaatsen waar nodig, gedurende 2017. In het bestek wordt de mogelijkheid voorzien om de opdracht 2 maal met telkens 1 jaar te verlengen (voor 2018 en 2019).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Uit deze bankverklaring moet een gunstige situatie van de inschrijver blijken.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) en/of attest leidinggevenden ten bewijze dat de firma voldoet op een groot aantal punten aan de huidige eisen/doelstellingen in de wetgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een geschreven verklaring dat de aannemer over een snelle interventieploeg beschikt, 24 u op 24, 7 dagen op 7 voor dringende en onverwachte interventies bij situaties die dergelijke snelle interventies vergen. Hij bevestigt dat die snelle interventieploeg in regel uiterlijk binnen de 2 uur na een oproep met het nodige materiaal en materieel ter plaatse kan komen voor de eerste meest noodzakelijke ingrepen en herstellingen.
* Het bijvoegen van een referentielijst van opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar. De inschrijver dient minimaal 3 referenties voor te leggen van gelijksoortige opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar (zowel naar aard als naar bedrag).
Uit de referentielijst moeten minimum 3 positieve referenties blijken van gelijksoortige opdrachten (zowel naar aard als naar bedrag) uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Termijn aanvang uitvoering per opdracht , Weging: 10
Criterium 3: Waarborg kwalitatieve uitvoering, Weging: 10
Criterium 4: Aanpak 'Hinder voor omwonenden', Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/11/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/11/2016 - 11:00
Plaats: Stadhuis lokaal 2.04 (2de verdieping), 9160 Lokeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/10/2016

Annonces similaires du BDA :