AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herstel wegen met kleinschalige elementen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gelet op de slechte staat van sommige straten met kleinschalige elementen, is het noodzakelijk deze op regelmatige basis te herstellen. De huidige gunning loopt af per 31/12/2016. Er wordt een nieuwe algemene opdracht uitgeschreven voor het noodzakelijke herstel op de plaatsen waar nodig, gedurende 2017. In het bestek wordt de mogelijkheid voorzien om de opdracht 2 maal met telkens 1 jaar te verlengen (voor 2018 en 2019).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Uit deze bankverklaring moet een gunstige situatie van de inschrijver blijken.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) en/of attest leidinggevenden ten bewijze dat de firma voldoet op een groot aantal punten aan de huidige eisen/doelstellingen in de wetgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Een geschreven verklaring dat de aannemer over een snelle interventieploeg beschikt, 24 u op 24, 7 dagen op 7 voor dringende en onverwachte interventies bij situaties die dergelijke snelle interventies vergen. Hij bevestigt dat die snelle interventieploeg in regel uiterlijk binnen de 2 uur na een oproep met het nodige materiaal en materieel ter plaatse kan komen voor de eerste meest noodzakelijke ingrepen en herstellingen.
* Het bijvoegen van een referentielijst van opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar. De inschrijver dient minimaal 3 referenties voor te leggen van gelijksoortige opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar (zowel naar aard als naar bedrag).
Uit de referentielijst moeten minimum 3 positieve referenties blijken van gelijksoortige opdrachten (zowel naar aard als naar bedrag) uitgevoerd gedurende de laatste 5 jaar.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Termijn aanvang uitvoering per opdracht , Weging: 10
Criterium 3: Waarborg kwalitatieve uitvoering, Weging: 10
Criterium 4: Aanpak 'Hinder voor omwonenden', Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/11/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/11/2016 - 11:00
Plaats: Stadhuis lokaal 2.04 (2de verdieping), 9160 Lokeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/10/2016