AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw instituut Sint-Rafaël
Maagdestraat 14, BE-9000 Gent
Contact: De heer Ignace Dehondt
Tel: +32 92924089 Fax: +32 92238781 E-mail: i.dehondt@sintrafael.be
Internet adres(sen): http://www.sintrafael.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Uitbreiding van het schoolgebouw - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: vzw instituut Sint-Rafaël, Maagdestraat 14 te 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft betrekking op de uitbreiding van het schoolgebouw BUSO Gent Sint-Rafaël, gelegen Maagdestraat 14 te Gent, met een nieuwe inkompartij.
Het project omvat onder meer:
* Uitbreiding bestaande gebouw met inkompartij, lockerruimte en ehbo-lokaal;
* Aansluiting van de uitbreiding op het bestaande gebouw;
* Aanpassing van de riolering ingevolge uitbreiding schoolgebouw;
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door een offerte in te dienen voor deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden volgens art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
De als opdrachtnemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen:
* Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte;
* Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon).
Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderopdrachtnemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
Alle leidinggevend personeel van de aannemer: zaakvoerder, projectleider, werfleider en ploegbazen spreken de Nederlandse taal.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde de technische bekwaamheid van de inschrijver na te gaan moeten bij de offerte volgende documenten worden bijgevoegd:
* Getuigschrift van erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie)
De werken die het voorwerp uitmaken van deze opdracht zijn gerangschikt in categorie D, klasse 2. De klasse dient overeen te stemmen met het totaalbedrag van de ingediende offerte.
* Tevredenheidsattesten
* Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen.
Van elk van de voorgelegde referenties dienen volgende gegevens toegevoegd:
* identificatie van de opdrachtgever;
* naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever);
* aard van de werken;
* aannemingsbedrag;
* plaats en datum van uitvoering.
OPMERKING
De voorgelegde referenties dienen betrekking te hebben op projecten die werden uitgevoerd (voorlopige of definitieve oplevering).
De opdrachtgever behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
Uit de tevredenheidsattesten moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (nieuwbouw of renovatieprojecten, telkens met een minimum aannemingsbedrag van 150 000 euro excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
* Een van deze referenties moet verplicht voor een uitvoering zijn van de renovatie van een schoolgebouw.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Opvragen via mail : aanvraag aan Dhr Ignace Dehondt, mailadres: i.dehondt@sintrafael.be
Verzenden via post kan ook mits betaling van 75 EUR op rekeningnummer BE40 4767 0625 4163 (BIC KREDBEBB), BUSO Sint Rafaël Maagdestraat 14 9000 Gent.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/11/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/10/2016