Kerkfabriek Sint Jozef Hoboken

Renoveren van de glas-in-loodpanelen en aanhorigheden, met inbegrip van plaatsen van nieuwe voorzetramen voor de Sint Jozefkerk Moretusburg, Baron Sadoinestraat te 2660 Antwerpen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kerkfabriek Sint Jozef Hoboken
Columbusstraat, 6, BE-2660 Hoboken Belgie
Contact: Wustefeld Marc
Tel: +32 475269547 E-mail: mw@maxanengineering.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=251450
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
renoveren van de glas-in-loodpanelen en aanhorigheden, met inbegrip van plaatsen van nieuwe voorzetramen voor de Sint Jozefkerk Moretusburg, Baron Sadoinestraat te 2660 Antwerpen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renoveren van de glas-in-loodpanelen en aanhorigheden, met inbegrip van plaatsen van nieuwe voorzetramen voor de Sint Jozefkerk Moretusburg, Baron Sadoinestraat te 2660 Antwerpen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 118000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie lastenboek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie lastenboek
zie lastenboek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie lastenboek
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D14, D23
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/11/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: per overschrijving
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/11/2016 - 10:00
Plaats: Columbusstraat 6, 2660 Hoboken
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/10/2016

Annonces similaires du BDA :