AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De bont Christophe
Tel: +32 92410614 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=251696
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het aanstellen van een leverancier voor de huur, reiniging en periodieke omwisseling van vloermatten op diverse locaties in België.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
FARYS|TMVW beoogt een raamovereenkomst af te sluiten met een leverancier voor de huur, reiniging en periodieke omwisseling van vloermatten op diverse locaties in België. Naast FARYS|TMVW zelf hebben ook haar partners de mogelijkheid, doch niet de verplichting, om op deze overeenkomst in te tekenen.
De levering en bijhorende dienstverlening omvat minimaal onderstaande:
het op basis van een vooraf vastgelegde planning ophalen van de vuile vloermatten en het op dezelfde plaats leveren van een gereinigde en gedroogde vloermat. Het is hierbij absoluut noodzakelijk dat de propere mat identiek (type stof, dikte, kleur.) is aan de vuile mat die wordt opgehaald;
het vervoer van de vloermatten. De vloermatten die tijdens het transport worden gecontamineerd door vuile vloermatten en/of sanitaire benodigdheden zullen bij levering worden afgekeurd;
de opslag van de vloermatten;
het reinigen en drogen van de vuile vloermatten;
voor grotere sites met minimaal vijf vloermatten wordt door de leverancier een inventaris opgemaakt van de exacte ligging van de matten, zodat deze probleemloos omgewisseld kunnen worden (ook als een andere service agent wordt ingezet);
via een vooraf vastgelegde ophaalfrequentie wordt de continuïteit van propere vloermatten verzekerd;
na elke servicebeurt dient een door de opdrachtgever ondertekende leveringsbon als bewijs voor het uitvoeren van de prestaties te worden geleverd;
er is geen minimumafname. De inschrijver verbindt zich ertoe om sites waar slechts één vloermat ligt van dezelfde service te voorzien als sites met meerdere vloermatten;
het uit circulatie halen en kosteloos vervangen van beschadigde vloermatten;
op vraag van de opdrachtgever gaat de leverancier ter plekke om advies te geven over hoeveel en welk type vloermatten er geplaatst kunnen worden om zoveel mogelijk vuil en/of vocht tegen te houden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op:
Criterium1: ., Weging: 1
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr . Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 04/10/2016
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 2
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Initial NV
Ingberthoeveweg 17
2630 BE Aartselaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtdocumenten met betrekking tot deze procedure kunnen op eenvoudig verzoek bekomen worden, via mail op aankoop@farys.be
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/10/2016