AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Vlaams-Brabant
Provincieplein 1, BE-3010 Leuven
Contact: Dienst gebouwen
Jan Vanluchene
Tel: +32 16267558 Fax: +32 16267510 E-mail: Jan.vanluchene@vlaamsbrabant.be
Internet adres(sen): www.vlaamsbrabant.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitvoeren van diverse gevelwerken in sierpleister (gebouwen 69, 106, 44 en 45) in het Provinciaal Instituut voor Vorming en Opleiding (PIVO), Poverstraat 75 te 1731 Asse. (3 percelen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 1731 Asse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitvoeren van diverse gevelwerken in sierpleister (gebouwen 69, 106, 44 en 45) in het Provinciaal Instituut voor Vorming en Opleiding (PIVO), Poverstraat 75 te 1731 Asse. (3 percelen)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Gevelrenovatie van de bestaande siliconenharsgebonden sierpleister - gebouw 69
Korte beschrijving:
zie opdrachtdocumenten
Hoeveelheid of omvang: zie opdrachtdocumenten.
Perceel 2: Siliconenharsgebonden sierpleister op minerale isolatie - kopgebouw 106
Korte beschrijving:
zie opdrachtdocumenten
Hoeveelheid of omvang: zie opdrachtdocumenten.
Perceel 3: Gevelrenovatie met sierpleister - gebouw 44 en 45
Korte beschrijving:
zie opdrachtdocumenten
Hoeveelheid of omvang: zie opdrachtdocumenten.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie opdrachtdocumenten
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie opdrachtdocumenten
zie opdrachtdocumenten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie opdrachtdocumenten
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/11/2016 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/10/2016