AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Aalter
Europalaan 22, BE-9880 Aalter
Contact: Cocquyt Steven
Tel: +32 93749913 Fax: +32 93252240 E-mail: steven.cocquyt@aalter.be
Internet adres(sen): http://www.aalter.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervanging sportmateriaal / infrastructuur
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Sportpark Aalter
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vervanging sportmateriaal / infrastructuur (AGB).
De opdracht is opgedeeld in volgende percelen:
Perceel 1 "Basketbal"
Perceel 2 "Gymnastiek"
Perceel 3 "Overname basketbaldoelen"
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Basketbal
Korte beschrijving:
Verrolbare baskettoren vooruitsteek 225 cm
Vaste vloerplaat en vloerdeksel, incl. plaatsing voor verrolbare baskettoren vooruitsteek 225 cm
Verrolbaar basketbaldoel
Vaste vloerplaat en vloerdeksel, incl plaatsing voor verrolbaar basketbaldoel
Perceel 2: Gymnastiek
Korte beschrijving:
Springstaanders
Lange mat 10 meter
Flexivloerbaan
Koppelstrips
Transportwagen voor 3 vloerbanen
Vouwmat
Transportwagen vouwmat
Hoge evenwichtsbalk
Lage evenwichtsbalk
Transportwagen evenwichtbalk
Damesbrug
Herenbrug
Springkast voor meervoudig gebruik
Springkast piramide
Perceel 3: Overname basketbaldoelen
Korte beschrijving:
Type: Verrolbare basketbaltorens SAM 325 - FIBA approved level 1. Aankoopjaar: 2011
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Impliciete verklaring
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/11/2016 - 17:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/11/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/10/2016