AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architecten Groep III
Zeepziederijstraat 8, BE-8200 Sint-Michiels
Contact: Architecten Groep III
Lien Vansteenkiste
Tel: +32 50673396 E-mail: lien.vansteenkiste@groep3.be
Internet adres(sen): www.groep3.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
V24.139-Basisschool Horizon-Fase sporthal/overdekte speelplaats
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Basisschool De Horizon
Kloosterstraat 6
8851 Koolskamp
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Basisschool Horizon_Renovatie dak sporthal + plaatsen luifel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 100000.00 en 125000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: C, D, F
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/11/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Digitale dossiers zijn gratis - papieren versie per overschrijving op rekeningnummer BE03 0688 9701 3284 en per aanvraag via mail
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/11/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/10/2016