Stad Tongeren

Maaien en onderhoud van bermen en baangrachten.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Tongeren
Maastrichterstraat 10, BE-3700 Tongeren
Contact: De heer Johnny Smulders
Tel: +32 12800007 E-mail: johnny.smulders@stadtongeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Maaien en onderhoud van bermen en baangrachten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: binnen de grenzen van de gemeente, 3700 Tongeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze deinsten: maaien en onderhoud van bermen en baangrachten.
Plaats van uitvoering: binnen de grenzen van de stad Tongeren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de Belgische inschrijver zich niet in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in art. 61, § 2, 1°, 2°, 4°, 5°, 6° en 7° KB 15/7/2011 te bevinden.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid zelf het RSZ-attest, het attest van niet-faillissement en soortgelijke toestand, en het attest 'fiscale schulden' via elektronische weg op overeenkomstig art. 60, § 1 KB 15/7/2011.
De Belgische inschrijver voegt bij zijn offerte een uittreksel uit het strafregister, niet ouder dan 3 maanden te rekenen vanaf de datum van opening van de offertes, m.h.o. het bewijs dat hij zich niet in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 20, § 1/1 wet 15/6/2006 of artikel 61, § 1 en § 2, 3° KB 15/7/2011 bevindt:
 indien de inschrijver een rechtspersoon is: uittreksel uitgereikt door de dienst Centraal Strafregister van de FOD Justitie (zie http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister);
 indien de inschrijver een natuurlijk persoon is: uittreksel uitgereikt door het gemeentebestuur van zijn domicilie.
De Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van art. 62, § 2 KB 15/7/2011.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige bewijsstukken volgens de bepalingen van art. 61, § 3 KB 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver toont zijn economische en financiële draagkracht aan door het voorleggen van een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
 een jaarlijkse totale omzet van 250.000 euro;
 een jaarlijkse omzet die verband houdt met de opdracht van 150.000 euro.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan door het voorleggen van referenties betreffende opdrachten uitgevoerd in de laatste vijf jaar.
De inschrijver toont deze referenties aan door het voorleggen van:
 in geval van opdrachten voor een publieke opdrachtgever: een attest van goede uitvoering van deze opdrachten die de opdrachtgever heeft afgegeven of medeondertekend;
 in geval van opdrachten voor een particuliere opdrachtgever: een attest van goede uitvoering van deze opdrachten die de opdrachtgever heeft afgegeven of medeondertekend of, bij ontstentenis, door een verklaring van de inschrijver.
Deze attesten bevatten het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de opdracht en geven duidelijk weer of deze uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en/of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht en/of tot voldoening van de opdrachtgever werden uitgevoerd.
vijf referenties t.b.v. 50.000 euro (incl. BTW) betreffende opdrachten uitgevoerd in de laatste vijf jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit van het plan van aanpak, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/11/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek kan gratis opgevraagd worden bij de stafdienst secretaris
e-mail : dominique.jans@stadtongeren.be
Het bermbeheerplan kan na afspraak worden ingezien bij de dienst Groenonderhoud
e-mail : johnny.smulders@stadtongeren.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/11/2016 - 11:00
Plaats: AC Praetorium, Kleine Ambiorixzaal Maastrichterstraat 10 3700 Tongeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/10/2016

Annonces similaires du BDA :