AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur WEVELGEM
Vanackerestraat 16, BE-8560 Wevelgem
Contact: Geert Casier
Tel: +56 433400
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250881
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
HERINRICHTING PARKING SINT-HILARIUSKERK TE WEVELGEM
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HERINRICHTING PARKING SINT-HILARIUSKERK TE WEVELGEM
I. WERKEN ZONE P1 EN P2 (EIGENDOM WEVELGEM)
Dit behelst hoofdzakelijk:
A. Rioleringswerken: 16,0 m PVC buizen du 160 mm voor DWA, 35,0 m PVC buizen du 250 mm voor DWA en 23,0 m PVC buizen du 315 mm voor RWA, inspectie-putten, straatkolken en huisaansluitingen met de aansluitingen, alle aanverwante werken
B. Wegeniswerken: asfaltverharding voor rijweg: 35,00 m², drainerende betonstraatstenen voor parkings 80,00 m², gebakken straatstenen voor rijwegdelen 547,00 m², afboordborduren en straatmeubilair, groenaanleg, alle aanverwante werken
II. WERKEN ZONE P3 (EIGENDOM KERKFABRIEK SINT-HILARIUS)
Dit behelst hoofdzakelijk:
A. Rioleringswerken: 37,0 m PVC buizen du 250 mm voor DWA, inspectieputten, bezinkput van PE, straatkolken, huisaansluitingen en lijnafwatering met de aansluitingen, alle aanverwante werken
B. Wegeniswerken: zandkleurige semiverharding 500,00 m², afboordborduren en straatmeubilair, groenaanleg, alle aanverwante werken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: C, Categorie: 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 290.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. 468-3161931-88 van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. WL 0114, worden aangekocht aan de volgende voorwaarden (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), de plannen en het veiligheids- en gezondheidsplan:
TOTALE VERKOOPPRIJS VAN DE OPDRACHTDOCUMENTEN:
Dossier WL 0114: 290 eur ( BTW incl.).
De aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan
evelyn.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/11/2016 - 11:00
Plaats: in vergaderzaal gemeenteloket, gelijkvloers, Vanackerestraat 12 te Wevelgem;
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/10/2016