Vzw Katholiek Secundair Onderwijs Zottegem

009_G_16/V.23650/OLVC I campus Bevegem.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholiek Secundair Onderwijs Zottegem
Parkstraat 2, BE-9620 Zottegem
Contact: voorzitter schoolbestuur
dhr. Werner De Pelseneer
Tel: +32 93600720 E-mail: beatrijs.beerens@belgacom.net
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250303
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
009_G_16/V.23650/OLVC I campus Bevegem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verwijderen van de (voorlopige/oude) binneninrichting van het secretariaat;
Voorbereidingswerken voor de afwerking (opkuis, technieken, .);
Herinrichting van secretariaat / vergaderlokaal / lokaal directie en adjunct directeur: verlaagd plafond, vloerafwerking, vast meubilair, technieken, .
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D4
Definitieve vereiste erkenningsklasse wordt echter bepaald door het toewijzingsbedrag.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn digitaal gratis te verkrijgen na ontvangst van een aanvraag per mail (eve@aitarchitecten.be) en dit tot uiterlijk 10 dagen voor opening.
Een papieren versie (enkel de plannen) kan opgevraagd worden mits betaling van 50,00 euro.
De betaling is uit te voeren middels overschrijving op rekeningnummer Belfius BE11 0688 9215 9648 op naam van bvba AITarchitecten, oombergenstraat nr. 2 te 9620 Zottegem.
Mededeling: Onze - Lieve - Vrouwcollege I campus Bevegem - besteknr. 009_G_16/V.23650/geschiktmaking secretariaat.
De bestelling dient voorafgaand per mail met vermelding van naam, adres en btw-nummer te worden uitgevoerd.
Het dossier wordt pas toegestuurd na storting van voornoemde kostprijs en dit tot uiterlijk 10 dagen voor de aanbesteding.
Indien bovenvermelde gegevens niet of onvolledig worden overgemaakt, zal het dossier niet worden opgestuurd. Het eventuele gestorte bedrag wordt dan teruggestort.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/11/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/10/2016

Annonces similaires du BDA :