AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholiek Basisonderwijs Tesenderlo
Kerkstraat 4E, BE-3980 TESSENDERLO
Contact: dHr. Gerd Beckers
Tel: +32 494547079 E-mail: directie@kabot.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250755
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dakrenovatie Wiebelwoud, vestiging Molenhoeve te Tessenderlo
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: vestiging Molenhoeve 42 te 3980 Tessenderlo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dakrenovatie Wiebelwoud, vestiging Molenhoeve te Tessenderlo.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Vereiste bewijsstukken volgens bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
ondercategorie D12 klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De dossiers zijn uitsluitend DIGITAAL te verkrijgen door overschrijving van 60.50 EUR (incl. BTW) op rekening IBAN BE98 4529 1681 3193 van EssaConsult bvba, Halensebaan 35 te 3290 Diest, met vermelding van het juiste besteknummer. Gelieve uw e-mail adres STEEDS te vermelden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/11/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/10/2016