AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Boechout
Heuvelstraat 91, BE-2530 Boechout
Internet adres(sen): www.boechout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg fietspaden Alexander Franckstraat te Boechout
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Boechout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming heeft tot doel het aanleggen van fietspaden in de Alexander Franckstraat te Boechout. De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken:
- Voorbereidende op- en/of afbraakwerken van rijwegen, voetpaden, van plaatselijke en lijnvormige elementen
- Het uitzetten van de rooilijn en de realisatie ervan
- Al de grondwerken nodig voor de uitvoering van de werken volgens de aanduidingen van de plannen, lengte- en dwarsprofielen
- De uitvoering van gewone rioleringswerken en afwateringswerken: op hoogte brengen inspectieputten, straatkolken,.
- Het aanleggen van rijwegen en fietspaden uit asfalt en beton, verkeerplateaus in gefigureerd beton, parkeerstroken in kasseien en voetpaden uit betonstraatstenen
- Het plaatsen van trottoirbanden en kantstroken uit beton, incl. fundering en stut in schraal beton
- Het plaatsen van straatmeubilair en beplanting
- Het onderhoud van alle werken tot aan de definitieve oplevering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1/E1, klasse 5 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/11/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 350.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op rekeningnummer
BE64 0016 4819 0452 van S.Bilt met vermelding van BTW-nr. en "049/001/Bestek".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/11/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Boechout
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 70 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij het studiebureau S.Bilt bvba, Antwerpsesteenweg 45, 2830
Klein-Willebroek.
Er is geen elektronische opening van de offertes voorzien
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/10/2016