AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sweco Belgium nv
Arenbergstraat 13 bus 001, BE-1000 Brussel
Contact: Vrancx Sandi Marianne
Tel: +32 23830640 E-mail: sandi.vrancx@swecobelgium.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250759
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegeniswerken Bovenbosstraat tussen Konijnenhoekstraat en Expressweg N25
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Wegeniswerken Bovenbosstraat tussen Konijnenhoekstraat en Expressweg N25
- opbraak van rijweg
- grondwerken
- plaatsen en aansluiten van straatkolken
- bestratingen van beton en kasseien, incl fundering en onderfundering
- plaatsen van trottoirbanden en kantstroken uit beton
- aanpassen van inritten
- onderhoud alle werken tot aan definitieve oplevering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 2, Categorie: C5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/11/2016 - 10:15
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van 200 EUR (incl. 21% BTW) op BE16 0013 6943 4074 van Sweco Belgium nv (met vermelding van BTW-nr en dossiernummer Sweco Belgium),
ofwel kan het tegen contante betaling worden afgehaald in de burelen van Sweco Belgium nv, vestiging Brussel.
Het dossier is beschikbaar vanaf 20 oktober 2016. De meetstaat in Excel kan na betaling v dossier opgevraagd worden via mail: sandi.vrancx@swecobelgium.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/11/2016 - 10:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/11/2016 - 10:15
Plaats: Gemeentehuis van Oud-Heverlee, vergaderzaal 2de verdieping (refter)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 75 werkdagen
Inzage bescheiden: kantoor Sweco Belgium, vestiging Brussel
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/10/2016