AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Waregem
Gemeenteplein 2, BE-8790 Waregem
Contact: De heer Kevin Staelens
Tel: +32 56621291 Fax: +32 56621279 E-mail: kevin.staelens@waregem.be
Internet adres(sen): www.waregem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bezoekerscentrum WO I, inrichting en inhoud
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bezoekerscentrum, F. Verhaeghestraat, 8790 Waregem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bezoekerscentrum WO I, inrichting en inhoud
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaten dienen hun financiële en economische draagkracht aan te tonen d.m.v. de volgende referenties:
- Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's met inbegrip van zijn tienjarige aansprakelijkheid
- Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet in vergelijkbare diensten van de inschrijver over de laatste drie boekjaren
Inschrijvers tijdelijke verenigingen of andere samenwerkingsverbanden dienen voor elk lid afzonderlijk de beantwoording aan de selectiecriteria aan te tonen.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aannemer geeft een referentielijst van gelijkaardige uitgevoerde opdrachten waarvan minstens één de waarde van 250 000,00 euro excl. BTW bedroeg.
Er is een verplicht plaatsbezoek en aanwezigheid bij de toelichting op dinsdag 18 oktober 2016 om 14u, of donderdag 27 oktober 2016 om 16u. Gelieve voordien uw aanwezigheid te melden (thomas.bertrem@waregem.be).
zie bestek
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Planning en timemanagement, Weging: 10
Criterium 3: Ervaring op dit gebied, Weging: 15
Criterium 4: Multisisciplinariteit, Weging: 15
Criterium 5: Manier van aanpak, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 40.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 2,50
Gelieve het bedrag van 40 euro + 2,5 euro verzendingskosten te storten op BE78 0015 5819 7286 op naam van GrafiekGroep bvba uit Brugge, met vermelding "lastenboek WOI Waregem".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/11/2016 - 14:00
Plaats: Stadhuis, Briek Schotte-zaal, derde verdieping, Gemeenteplein 2
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Er is een verplichte aanwezigheid bij de toelichting op dinsdag 18 oktober 2016 om 14 uur, of donderdag 27 oktober 2016 om 14 uur. Gelieve voordien uw aanwezigheid te melden (thomas.bertrem@waregem.be). Er wordt afgesproken aan het bezoekerscentrum zelf op het afgesproken tijdstip.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/10/2016