Stad Antwerpen

Herinrichting kantoorgebouw Hofstraat


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Antwerpen
Grote Markt 1, BE-2000 Antwerpen
Contact: Janssens Koen
Tel: +32 33382541 E-mail: koen.janssens@stad.antwerpen.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=247022
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Herinrichting kantoorgebouw Hofstraat
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Herinrichting kantoorgebouw Hofstraat
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Versnelde onderhandelingsprocedure.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van: 11/10/2016 - 09:15
Te lezen: 19/10/2016 - 09:15
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
Op 5 oktober 2016 ontving de aanbestedende overheid enkele vragen van een potentiële inschrijver. Op 6 oktober 2016 publiceerde de aanbestedende overheid een nieuw documenten met vragen en antwoorden, zie document 4144_vraag_en_antwoord_20161006.
Tevens besliste de aanbestedende overheid op de opening van de offertes uit te stellen. De opening van de offertes zal doorgaan op 19 oktober 2016 om 9u15 in plaats van
11 oktober 2016 om 9u15.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/10/2016

Annonces similaires du BDA :