Gemeente Sint-gillis-waas

Uitnodiging tot indienen offerte - Wettelijk verplichte keuringen, onderhoud en interventies HVAC-installaties (2017 - 2020).


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Gillis-Waas
Burgemeester Omer De Meyplein 1, BE-9170 Sint-Gillis-Waas
Contact: Mevrouw Bianca Polderman
Tel: +32 37271703 Fax: +32 37070340 E-mail: bianca.polderman@sint-gillis-waas.be
Internet adres(sen): www.sint-gillis-waas.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Wettelijk verplichte keuringen, onderhoud en interventies HVAC-installaties (2017 - 2020) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse locaties in de gemeente Sint-Gillis-Waas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het onderhoud en de keuringen dienen jaarlijks te gebeuren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De opdrachtgever zal d.m.v. Telemarc/Digiflow volgende controles doen: RSZ-schulden, FOD-fiscale schulden, KBO-niet-faillissement.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
/
/
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 1
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarmtoestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/11/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
18/10/2016 om 09.00
Alvorens firma's een offerte mogen indienen zijn ze verplicht deel te nemen aan het gezamenlijke plaatsbezoek, dat doorgaat op dinsdag 18 oktober 2016 en start om 9u in de Raadzaal van het gemeentehuis Sint-Gillis-Waas, Burgemeester Omer de Meyplein 1.
Als inleiding wordt een overzicht gegeven van de inventaris, daarna volgt het plaatsbezoek aan 6 gebouwen: GC De Route, De Gavers/Het Kompas, Sint-Helena, Bibliotheek SGW, Sporthal Molenberg, De Zandloper.
De vermoedelijke totale duur is 3 uur.
De deelnemers melden hun aanwezigheid ten laatste op 17 oktober 2016 aan de leidend ambtenaar (dossierbeheerder):
Nicholas De Vet - gebouwen@sint-gillis-waas.be - tel. 03 727 17 51
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/10/2016

Annonces similaires du BDA :