Universitair Ziekenhuis Antwerpen

Vervangen van buitenschrijnwerk.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Antwerpen
Wilrijkstraat 10, BE-2650 Edegem
Contact: Mevrouw Kitty Bertels
Tel: +32 38213286 E-mail: kitty.bertels@uza.be
Internet adres(sen): www.uza.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervangen van buitenschrijnwerk
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Universitair Ziekenhuis Antwerpen, Wilrijkstraat 10 te 2650 Edegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vervangen van buitenschrijnwerk
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011. (minimumeis: genormaliseerde bankrelaties)
* het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's (minimumeis: aanwezigheid van een gebruikelijke verzekering)
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. (minimumeis: de omzet dient per boekjaar minimaal anderhalf keer het bedrag van onderhavige opdracht te bedragen)
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
- geen negatief eigen vermogen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht. (minimumeisen: de beroepskwalificatie dient een kennis van de leiding en uitvoering op de werken aan de tonen).
* Een opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole, die de aannemer ter beschikking zullen staan om de werken uit te voeren. (minimumeis: een voldoende mate van kwaliteitscontrole voorzien).
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Deze referentielijst bevat ondermeer de coördinaten van de contactpersonen waar gelijkaardige werken werden uitgevoerd
- minimum 3 referenties/werken van gelijkaardige omvang
Vereiste erkenning: D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 3
Inschrijvers van een vreemde nationaliteit moeten zelf de nodige bewijsstukken aangaande het behalen van een gelijkwaardig erkenningsniveau integraal bij hun offerte voegen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De kandidaat kan het bestek enkel verkrijgen na overschrijving van EUR 25,00 op onderstaand rekeningnummer, met vermelding van de referentie van het bestek (UZA/AD/.) + naam van de firma.
IBAN: BE56 0011 3982 6788.
BIC: GEBABEBB
Gelieve een bewijs van storting met opgave van het dossiernummer (UZA/AD/.) en uw contactgegevens per e-mail te bezorgen aan Mvr. Kitty Bertels (Kitty.Bertels@uza.be). Vervolgens ontvangt U de verschillende documenten per e-mail.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/11/2016 - 10:00
Plaats: alfazaal route 4, Wilrijkstraat 10 te 2650 Edegem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht het aanwezigheidsattest van een plaatsbezoek bij de inschrijving te voegen.
De kandidaat neemt voor het verplichte plaatsbezoek contact op met Dhr. Stefan Vanautryve, projectverantwoordelijke Technische dienst (03/821.44.17 - stefan.vanautryve@uza.be).
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
De inschrijver vermeldt in zijn offerte welk gedeelte van de opdracht hij voornemens is in onderaanneming te geven en welke onderaannemers hij voorstelt, indien deze gekend zijn. De in de offerte opgenomen onderaannemers dienen ook daadwerkelijk bij de uitvoering van de opdracht te worden ingezet. Eventuele wijzigingen van de opgegeven onderaannemers kunnen enkel worden doorgevoerd dan na uitdrukkelijke goedkeuring door de aanbestedende dienst. Deze onderaannemers zullen telkens dienen te beschikken over de vereiste erkenning voor het aandeel in het werk dat hen wordt toevertrouwd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/10/2016

Annonces similaires du BDA :