Waterwegen En Zeekanaal Nv - Afdeling Zeekanaal

BB 2051 - Automatisatie en scheepvaartmanagement - Uitrol van een radiocommunicatiesysteem t.b.v. afstandsbediening van kunstwerken voor de bedieningsscentrales van Plassendale en Bossuit.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Waterwegen en Zeekanaal NV - Afdeling Zeekanaal
Oostdijk 110, BE-2830 Willebroek
Contact: Waterwegen en Zeekanaal NV - Afdeling Zeekanaal
Steven Bernaerts
E-mail: steven.bernaerts@wenz.be
Internet adres(sen): www.wenz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
BB 2051 - Automatisatie en scheepvaartmanagement - Uitrol van een radiocommunicatiesysteem t.b.v. afstandsbediening van kunstwerken voor de bedieningsscentrales van Plassendale en Bossuit
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze diensten hebben betrekking op het uitrollen van een radio communicatiesysteem t.b.v. afstandsbediening van bruggen en sluizen (objecten) op de vaarassen, Plassendale-Brugge, Plassendale-Nieuwpoort en Plassendale-Oostende, met Plassendale als afstandsbedieningsplaats en op de vaaras Bossuit-Kortrijk met Bossuit als afstandsbedieningsplaats. Dit omvat het bouwen van basisstations langsheen de vaarassen en bedieningsinterfaces op centrale bedieningsplaatsen. De opdracht omvat eveneens, opleiding, het beheer en onderhoud van de aangeboden oplossing, het beschikbaar stellen van gegevens aan andere gebruikers en systemen, evenals het verwerken van gegevens van andere systemen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
§4 Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
- voor alle inschrijvers: een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in artikel 61, §1 en §2 KB Plaatsing;
- voor de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
- en bijkomend voor de buitenlandse inschrijvers:
- een origineel attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het land waar hij gevestigd is en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomst artikel 62, §2 KB Plaatsing;
- een getuigschrift van niet-faillissement uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het betrokken land;
- een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw).
De attesten zijn niet ouder dan drie maanden te rekenen vanaf de datum van de opening van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Art 67 Financiële en economische draagkracht
De inschrijvers tonen hun financiële en economische draagkracht aan door het voorleggen van een bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Art. 72 Technische bekwaamheid
Zijn technische bekwaamheid (art. 45) toont hij aan door het voorleggen van:
- een lijst van de voornaamste projecten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, waaruit de opgebouwde en gehonoreerde expertise in de bedoelde materie moet blijken: het betreft projecten m.b.t. het leveren en onderhouden van complexe radio communicatiesystemen in een operationele en kritische maritieme omgeving.
- in de lijst dient achtereenvolgens vermeld te worden: het jaartal van de uitvoering, de titel, het bedrag, de aanbestedende publiek- of privaatrechtelijke instanties, de contactpersoon (met naam, kantooradres, e-mail, telefoon- en faxnummer) en een bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht.
Deze projecten worden gestaafd aan de hand van hetzij certificaten opgesteld door de bevoegde autoriteiten, hetzij, bij ontstentenis daarvan, door een verklaring van de inschrijver zelf;
- een lijst met nominatieve opgave van de personen die kunnen ingeschakeld worden.
Deze lijst bestaat uit een tabel met vier kolommen waarin achtereenvolgens 1) de naam, 2) de diploma's en de getuigschriften, 3) de specifieke ervaring op de verschillende domeinen die aan bod komen in de opdracht en 4) de deelaspecten, waarbij ze ingeschakeld zullen worden, vermeld zijn;
- alle inlichtingen betreffende zijn producenten, leveranciers en onderaannemers.
Een document dient bijgevoegd te worden per onderaannemer, waaruit blijkt voor welke deelaspecten zij hun leveringen of diensten aanbieden;
In hoofde van de onderaannemers dienen eveneens de documenten betreffende de uitsluitingsgronden en kwalitatieve selectiecriteria ingediend te worden;
- een gedetailleerde beschrijving van de organisatie van het bedrijf ;
- de beschrijving van de mogelijkheden die de onderneming biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek;
- een beschrijving van de maatregelen die de inschrijver treft om de kwaliteit te waarborgen, alsook een beschrijving van de toegepaste methodieken en procedures om hoogkwalitatieve projecten te realiseren;
- certificaten die zijn opgesteld door de als bevoegd erkende officiële instituten of diensten voor kwaliteitscontrole, waarin wordt verklaard dat de aangeboden leveringen en diensten beantwoorden aan de Europese c.q. internationale normen van de desbetreffende sector;
- een lijst van de al dan niet tot de onderneming van de inschrijver behorende technici of diensten, in het bijzonder belast met de kwaliteitscontrole;
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 53.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verkoop van de aanbestedingsdocumenten:
Digitaal te downloaden via de website http://e-loket.wenz.be/konakart/Welcome.do na betaling met kredietkaart (Visa, Mastercard).
Op CD-ROM per post na overschrijving op rekeningnummer BE89 3751 1171 5585 van Waterwegen en Zeekanaal NV onder vermelding van het besteknummer.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/11/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/11/2016 - 09:30
Plaats: Waterwegen en Zeekanaal NV, Oostdijk 110, 2830 Willebroek, vergaderzaal ZENNE
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bij toepassing van art. 26, §1 , 2°b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/10/2016

Annonces similaires du BDA :