Alexianen Zorggroep Tienen

Ter Berken - Renovatie Verpleegafdeling.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Alexianen Zorggroep Tienen
Liefdestraat 10, BE-3300 Tienen
Contact: Jan Delahaye
Tel: +32 16807505 Fax: +32 16807505 E-mail: jan.delahaye@fracarita.org
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=250075
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ter Berken - Renovatie Verpleegafdeling
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Ter Berken - Renovatie Verpleegafdeling
Het betreft de herconditionering / verbouwing van een bestaande verpleegafdeling over 3 bouwlagen waarbij de uitvoering dient te geschieden in meerdere uitvoeringsfasen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: één perceel.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Bouw & afwerking
Korte beschrijving:
volgens aanbestedingsdossier opgesteld door bvba m3 architectuur
Perceel 2: HVAC
Korte beschrijving:
volgens aanbestedingsdossier opgesteld door botec nv
Perceel 3: Sanitair
Korte beschrijving:
volgens aanbestedingsdossier opgesteld door botec nv
Perceel 4: Elektriciteit
Korte beschrijving:
volgens aanbestedingsdossier opgesteld door botec nv
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie administratieve bepalingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie administratieve bepalingen
- Bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in het KB van 15 juli 2011 (bijlage 3)
- Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's.
- Recentste jaarrekeningen of neergelegde jaarrekeningen (van afgelopen 3 beschikbare boekjaren)
- Verklaring totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit (werken) - minimum 1.000.000,00 euro per boekjaar (van afgelopen 3 beschikbare boekjaren)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie administratieve bepalingen
Klasse: 4, Categorie: D
- Studie- of beroepskwalificaties - Organigram en oplijsting van alle personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht en leiding der werken
- Studie- of beroepskwalificaties - Diploma's en cv van kaderpersoneel en personen belast met de leiding van de werken
- Dienstverlening - een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht
- Dienstverlening - minimum 1 vergelijkbaar referentieproject met attest van goede uitvoering
- Verklaring - lijst van werktuigen, materieel en technische uitrusting waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
- Verklaring - gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste 3 jaar
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/10/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/11/2016 - 10:00
Plaats: Liefdestraat 10, 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bij aanbestedende overheid en/of architect
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/10/2016

Annonces similaires du BDA :