AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Nikolaas vzw
Moerlandstraat 1, BE-9100 Sint-Niklaas
Contact: De heer Rocco Vandenhende
Tel: +32 37602723 E-mail: Rocco.Vandenhende@aznikolaas.be
Internet adres(sen): www.aznikolaas.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoudscontract koelinstallaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: AZ Nikolaas vzw, Moerlandstraat 1 te 9100 Sint-Niklaas
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het onderhoud van de koelinstallaties voor AZ Nikolaas vzw gedurende een periode van 2 jaar, met de mogelijkheid stilzwijgend 2 keer te verlengen met 1 jaar.
Het betreft onder andere :
- Het periodiek preventief onderhoud.
o Het algemeen technisch preventief onderhoud van de koelinstallaties
o Het onderhoud volgens de vigerende Wettelijke bepalingen
- Het plannen van de uit te voeren werken op jaar- en maandbasis en mondeling overleg.
- Beheer van alle nodige en wettelijk vereiste documentatie onder de vorm van
een papieren en digitale versie.
- Verbruiksmaterialen en wisselstukken voor het "te voorziene" onderhoud.
- Het uitvoeren van een initiële opstart.
o De bestaande inventaris van de installaties naar omvang en inhoud nazien en aanvullen
waar nodig.
o Alle installaties voorzien van een nieuw aan te maken identificatieplaatje.
o Het in orde stellen van de documentatie bij de installatie.
o Uitvoeren van een initiële energetische keuring volgens de wettelijke eisen.
- Correctief onderhoud.
- Interventies bij defecten en uitval.
- Het kunnen voorzien van extra koelcapaciteit.
- Het kunnen uitvoeren van werken op afroep.
- Duurzaam handelen
- Rapportering, evaluaties en overleg.
- Uitvoering binnen een ziekenhuisomgeving.
Alle bovenstaande opdrachten worden uitgevoerd volgens specifieke verwachtingen met betrekking tot inhoud en het niveau van de geleverde dienstverlening.
Deze worden steeds beschreven als Service Level Agreements of SLA's.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- De inschrijver dient zijn financiële en economische draagkracht aan te tonen door middel van een verklaring met opgave van de omzet in diensten waarop de opdracht betrekking heeft (en niet door de globale omzet) over de laatste drie boekjaren.
- De jaarlijkse omzet waarop de opdracht betrekking heeft (en niet de globale omzet) van de inschrijver van de laatste 3 jaren moet minstens EUR 400.000 per jaar zijn.
Alle bedragen zijn steeds in EUR en exclusief btw.
In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst A Toegangsrecht")
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De inschrijver is een gecertificeerd koeltechnisch bedrijf.
- De koeltechniekers die de aan hen toegekende taken, binnen het kader van deze opdracht uitvoeren zijn gecertificeerde koeltechnici.
- De deskundigen die de energetische keuringen uitvoeren zijn erkende airco-energiedeskundigen.
- De inschrijver zal de nodige ervaring en expertise aantonen door het voorleggen van referenties van uitvoering van gelijksoortige opdrachten.
- Het ter beschikking stellen van het certificaatnummer dat aantoont dat de inschrijver opgenomen is in de meest recente "Lijst van koeltechnische bedrijven met een definitief certificaat" opgesteld door Vlaamse overheid - Departement Leefmilieu, Natuur en Energie. Een copy van het certificaat zal opgevraagd worden bij het sluiten van het contract.
In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst A Toegangsrecht")
- Het ter beschikking stellen van de certificaatnummers met vervaldatum en de namen van alle koeltechnici, die hun bekwaamheid aantoont voor het kunnen en mogen uitvoeren van alle aan hen toegekende taken, binnen het kader van deze opdracht. Deze koeltechnici moeten opgenomen zijn in de meest recente "lijst van gecertificeerde koeltechnici" opgesteld door Vlaamse overheid - Departement Leefmilieu, Natuur en Energie.
In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst A Toegangsrecht")
- De namen en erkenningsnummers doorgeven van alle deskundigen die instaan voor de energetische keuring voor airco's. Deze moeten opgenomen zijn in de meest recente lijst van "Erkende airco-energiedeskundigen - Deskundigen voor het uitvoeren van keuringen aan airconditioningsystemen met een nominaal koelvermogen van meer dan 12 kW" opgesteld door Vlaamse overheid - Departement Leefmilieu, Natuur en Energie.
In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst A Toegangsrecht")
- Een lijst van minimum 3 recente en relevante referenties van gelijksoortige opdrachten en gelijksoortige prestaties waarvan 1 in de zorgsector waarmee de nodige ervaring en expertise duidelijk geïllustreerd wordt. Deze lijst moet voor ieder van de vermelde referenties de precieze uitgevoerde opdracht vermelden. De inschrijver bezorgt per referentie een attest van uitvoering.
In te dienen als bijlage in Excel in tabblad "Invullijst B Referenties")
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs - De jaarlijkse contractprijs, Weging: 50
Criterium 2: Andere prijzen, Weging: 10
Criterium 3: Planning, Weging: 10
Criterium 4: Responstijd bij defecten en uitval , Weging: 10
Criterium 5: Gegevensbeheer - digitaal platform, Weging: 10
Criterium 6: Techniekers, Weging: 5
Criterium 7: Duurzaam handelen, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/11/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: via overschrijving op rekeningnummer BE13 77959226 3139
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/11/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/11/2016 - 10:30
Plaats: Brugsken 27, zaal 6 te 9100 Sint-Niklaas
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/9/2016