Gent

Leveren en plaatsen van specifiek straatmeubilair als tijdelijke inrichting van het openbaar domein in het kader van het circulatieplan.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gent
Botermarkt 1, BE-9000 Gent
Contact: contactpunt overheidsopdrachten
Tel: +32 92667780 Fax: +32 92667379 E-mail: overheidsopdrachten@stad.gent
Internet adres(sen): www.gent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren en plaatsen van specifiek straatmeubilair als tijdelijke inrichting van het openbaar domein in het kader van het circulatieplan
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren levering betreft: het leveren en plaatsen van tijdelijke inrichtingselementen in Gent. Het gaat om specifiek straatmeubilair, waarbij de opdrachtnemer bepaalde bestaande elementen kan leveren en plaatsen, andere elementen nog moet fabriceren alvorens te plaatsen, en elementen plaatst die door de opdrachtgever worden aangeleverd. Deze opdracht omvat 3 luiken:
1. Leveren en plaatsen van tijdelijke inrichtingselementen op 7 gekende locaties in de binnenstad van Gent
2. Leveren en plaatsen van tijdelijke inrichtingselementen op andere, nog niet gekende locaties in de binnenstad van Gent, op afroep gedurende een periode van 4 jaar.
3. Op afroep instaan voor onderhoud, herstellingen en/of aanpassingen van de geleverde tijdelijke inrichtingselementen, dit gedurende een periode van 10 jaar
De inrichtingsobjecten in voorliggende opdracht zijn:
- Stapelbare betonblokken met noppen
- Vlaggenmasten
- Geprefabriceerde modulaire zitelementen in beton en hout
- Boom- en plantenbakken, ter beschikking gesteld door de opdrachtgever.
Deze opdracht omvat één perceel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie deel IV - Technische bepalingen van het bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- voor kandidaten/inschrijvers die niet in België zijn gevestigd: een attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land van vestiging
- voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
2 referenties van een opdracht van levering en plaatsing van inrichtingsobjecten, waarbij er in éénzelfde opdracht verschillende soorten inrichtingsobjecten geplaatst werden;
Deze referenties moeten aantonen dat de inschrijver ervaring heeft met gelijkaardige projecten, en over voldoende competenties beschikt voor de uitvoering van de opdracht. De inschrijver moet aantonen dat hij in staat is om op een gecoördineerde manier invullingen in de openbare ruimte te voorzien, inclusief alle nodige administratieve en organisatorische werfvoorbereidingen.
Voor deze referenties gelden de volgende bepalingen en voorwaarden:
? Opdrachtgever, contactpersoon bij de opdrachtgever, datum van indienen, eventuele datum van voorlopige oplevering moet worden vermeld.
? Enkel referenties van de voorbije 10 jaar komen in aanmerking.
? Een referentie kan om zeer verscheidene redenen relevant zijn, zoals gelijkaardige wijze van aanpak, gelijkaardige complexiteit, gelijkaardig grootte, . De inschrijver moet zelf de relevantie van zijn referenties aantonen.
2 referenties van een opdracht van levering en plaatsing van inrichtingsobjecten, waarbij er in éénzelfde opdracht verschillende soorten inrichtingsobjecten geplaatst werden;
Deze referenties moeten aantonen dat de inschrijver ervaring heeft met gelijkaardige projecten, en over voldoende competenties beschikt voor de uitvoering van de opdracht. De inschrijver moet aantonen dat hij in staat is om op een gecoördineerde manier invullingen in de openbare ruimte te voorzien, inclusief alle nodige administratieve en organisatorische werfvoorbereidingen.
Voor deze referenties gelden de volgende bepalingen en voorwaarden:
? Opdrachtgever, contactpersoon bij de opdrachtgever, datum van indienen, eventuele datum van voorlopige oplevering moet worden vermeld.
? Enkel referenties van de voorbije 10 jaar komen in aanmerking.
? Een referentie kan om zeer verscheidene redenen relevant zijn, zoals gelijkaardige wijze van aanpak, gelijkaardige complexiteit, gelijkaardig grootte, . De inschrijver moet zelf de relevantie van zijn referenties aantonen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/11/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/11/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 09/11/2016 - 09:30
Plaats: AC Portus, 2de verdieping, Keizer Karelstraat 1, 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opgelet!
Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.
Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.
U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/09/2016

Annonces similaires du BDA :