Afdeling Bovenschelde

Raamovereenkomst archeologisch vooronderzoek. Perceel I : afdeling Bovenschelde W&Z NV. Perceel II : afdeling Zeeschelde / Zeekanaal W&Z NV.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Afdeling Bovenschelde
Guldensporenpark 105, BE-9820 Merelbeke
Contact: Elien Du Rang
E-mail: elien.durang@wenz.be
Internet adres(sen): www.wenz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst archeologisch vooronderzoek. Perceel I : afdeling Bovenschelde W&Z NV. Perceel II : afdeling Zeeschelde / Zeekanaal W&Z NV.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Vlaams Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht is een opdracht voor aanneming van diensten in de zin van art. 3 van de Wet van 15 juni 2006. Deze opdracht is een raamovereenkomst.
Onderhavige dienstenopdracht heeft tot doel het uitvoeren van archeologisch vooronderzoek, zowel met als zonder ingreep in de bodem, bij verschillende infrastructuurprojecten van W&Z met als eindresultaat een door het agentschap Onroerend Erfgoed bekrachtigde archeologienota, die dient te worden toegevoegd aan de stedenbouwkundige vergunningaanvraag voor diverse infrastructuurwerken.
De infrastructuurprojecten worden gerealiseerd op verschillende locaties in en langs de Vlaamse bevaarbare waterwegen. Onderhavige opdracht omvat twee percelen:
Perceel I:
archeologisch vooronderzoek afdeling Bovenschelde W&Z
Perceel II:
archeologisch vooronderzoek afdeling Zeeschelde / Zeekanaal W&Z
De projecten worden niet verder gepreciseerd. Ieder project wordt via een afzonderlijke opdracht aan de dienstverlener opgedragen. Bij elk project zal afzonderlijk en vooraf bepaald worden welke prestaties precies worden verwacht van de dienstverlener.
Volgens de CPV-classificatie hebben deze diensten betrekking op:
45112450-4 Archeologisch opgravingswerk.
71351914-3 Archeologische diensten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel I : Archeologisch vooronderzoek afdeling Bovenschelde W&Z
Perceel 2: Perceel II : Archeologisch vooronderzoek afdeling Zeeschelde / Zeekanaal W&Z
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61 K.B. Plaatsing.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
- voor alle inschrijvers:
een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in artikel 61, §1 en §2 K.B. Plaatsing;
- voor de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie:
een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;

- en bijkomend voor de buitenlandse inschrijvers:
- Een origineel attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het land waar hij gevestigd is en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig artikel 62, §2 K.B. Plaatsing;
- Een getuigschrift van niet-faillissement uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het betrokken land;
- Een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw).
De attesten zijn niet ouder dan drie maanden te rekenen vanaf de datum van de opening van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijvers tonen hun financiële en economische draagkracht aan door het toevoegen van een passende bankverklaring (conform bijlage 3 van het K.B. Plaatsing).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer is erkend door de Vlaamse overheid Onroerend Erfgoed als archeoloog - rechtspersoon, of elke voorgestelde archeoloog-veldwerkleider als archeoloog - natuurlijk persoon. De inschrijver voegt de documenten toe aan de offerte.
De opdrachtnemer voegt een lijst toe per perceel waarvoor hij inschrijft met de archeologen die zullen betrokken worden bij het uitvoeren van de opdrachten. De opdrachtnemer beschikt per perceel over minstens 3 archeologen-veldwerkleiders met ervaring in archeologisch bureauonderzoek. De inschrijver voegt de documenten toe aan de offerte.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs voor de uitvoering van de studieopdracht, Weging: 50
Criterium 2: deskundigheid van het ingezette team, Weging: 30
Criterium 3: gedetailleerde werkbeschrijving, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/11/2016 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 53.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verkoop van de aanbestedingsdocumenten:
Op CD-rom na overschrijving van de som van 53,00 euro (incl. BTW), op rekeningnr. BE89 3751 1171 5585 van Waterwegen en Zeekanaal NV, Oostdijk 110, 2830 WILLEBROEK, met vermelding van besteknr. 16EGGE1637.
Digitaal te downloaden via de website http://e-loket.wenz.be/konakart/Welcome.do na betaling met kredietkaart (Visa, Mastercard) of bankkaart.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/11/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/11/2016 - 09:30
Plaats: Merelbeke
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
- uitvoeringstermijn : 1 kalenderjaar
- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.
- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.
- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.
De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.
AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.
De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.
ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA
E-TENDERING.
Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.
Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op
http://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/09/2016

Annonces similaires du BDA :