Agentschap Voor Natuur En Bos - Terreinbeheer West

Natuurbeheerplan voor domein Gaasbeek, domein Groenenberg en de Zuunbeekvallei. .


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap voor Natuur en Bos - Terreinbeheer West
Konijnestraat 172b, BE-1602 Vlezenbeek
Contact: Van der Cruijssen Jurgen
Tel: +32 24548744 E-mail: jurgen.vandercruijssen@lne.vlaanderen.be
Internet adres(sen): http://www.natuurenbos.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Natuurbeheerplan voor domein Gaasbeek, domein Groenenberg en de Zuunbeekvallei
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Sint-Pieters-Leeuw, Lennik, Halle en Pepingen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Natuurbeheerplan voor domein Gaasbeek, domein Groenenberg en de Zuunbeekvallei. Meer info zie bestek.
De bijzondere aandacht wordt gevestigd op het feit dat de offerte verplicht via elektronische middelen via e-tendering moet ingediend en ondertekend worden. Meer info zie bestek en www.publicprocurement.be
De opdrachtdocumenten zijn gratis digitaal raadpleegbaar via de website https://enot.publicprocurement.be/
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers voegen een recent uittreksel uit het strafregister (max. 6 maanden oud) bij hun offerte. De buitenlandse inschrijver voegt een gelijkwaardig document bij zijn offerte.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid zelf het RSZ-attest, het attest inzake fiscale verplichtingen alsook het attest inzake niet-faillissement op.
Elke inschrijver is ertoe gehouden op eenvoudige vraag van de aanbestedende overheid alle nodige documenten over te maken binnen de door de aanbestedende overheid gestelde termijn en dit via de snelste middelen.
Kandidaten of inschrijvers waarvan vastgesteld is dat zij illegaal verblijvende onderdanen van derde landen hebben tewerkgesteld, worden de toegang tot de gunningsprocedure ontzegd. Het betreft de illegale tewerkstelling als bedoeld in de wet van 11 februari 2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
Bovendien zal ook een entiteit (een onderaannemer of een andere derde) waarop een kandidaat of inschrijver een beroep doet om te voldoen aan de eisen inzake kwalitatieve selectie, uitgesloten worden wanneer is vastgesteld dat die entiteit het verbod op illegale tewerkstelling heeft overtreden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de voornaamste diensten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, waaruit de opgebouwde en gehonoreerde expertise in gelijkaardige diensten moet blijken. In de lijst dient achtereenvolgens vermeld: het jaar van uitvoering, de titel, het bedrag, de aanbestedende instantie, de contactpersoon en een bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht. Deze diensten worden gestaafd aan de hand van hetzij certificaten opgesteld door de bevoegde autoriteiten, hetzij, bij ontstentenis daarvan of in geval van diensten voor particulieren, door een verklaring van de inschrijver zelf.
Als minimum wordt gesteld dat de inschrijver minstens 3 diensten heeft uitgevoerd in de laatste vijf jaar welke relevant zijn voor de uitvoering van de in dit bestek voorziene diensten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/10/2016 - 13:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/10/2016 - 13:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/09/2016

Annonces similaires du BDA :