AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Technische Diensten - Aankoop KU Leuven
Willem de Croylaan 60A bus 5570, BE-3001 Heverlee
Contact: De Both Kristel
Tel: +32 16322083 Fax: +32 16322982 E-mail: kristel.deboth@tech.kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=249191
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
W10320 - Gevelrenovatie De Valk 3 - KANDIDAATSTELLING
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
W10320 - Gevelrenovatie De Valk 3
Perceel 2A: algemene aanneming
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie dossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie dossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 5, Categorie: D, D4 of D5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/10/2016 - 17:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/10/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Kostprijs dossier en aanvullende documenten:
Het volledige dossier, inclusief plannen, zal gratis online ter beschikking worden gesteld voor de geselecteerde kandidaten op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten
Wenst u alsnog een papieren versie van het volledige dossier, inclusief plannen, dan dient u contact op te nemen met dienst Aankoop op het nummer 016 32 20 81.
De kostprijs en de leverings- en betalingsmodaliteiten zijn afhankelijk van de omvang van het desbetreffende dossier en worden u telefonisch meegedeeld.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/09/2016