AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
NV De Scheepvaart
Havenstraat 44, BE-3500 Hasselt
Contact: Stevaert Bart Miel
Tel: +32 11298518 Fax: +32 11221277 E-mail: b.stevaert@descheepvaart.be
Internet adres(sen): www.descheepvaart.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek nr. FAC-W-BOG-16-62 Realiseren van een nieuw districtsgebouw te Neeroeteren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten:
FASE 1: - Afbraak oud werkhuis (gebouw B)
- Verbouwing van loods (gebouw C) tot een atelier voor hout- en
metaalbewerking, magazijn, kleedruimtes voor personeel en technische
ruimte.
- Realiseren van een nieuw gebouw op de locatie van het afgebroken
gebouw B. deze nieuwbouw is een overgang/koppeling tussen gebouw
A en gebouw C, dat dienst zal doen als hoofdingang, keuken en
refterruimte.
FASE 2: - Verhuis van gebouw A (oud magazijn, werkhuis en refter) naar het
nieuw gebouw B en gerenoveerd gebouw C.
FASE 3: - Verbouwing / renovatie van gebouw A in kantoorruimte, archief,
sanitair en technische ruimte.
- Omgevingswerken, verhardingen, groenaanleg en overdekte stallingen.
- Het onderhoud van de werken geduurende de waarborgperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Art. 61 Uitsluitingsgronden
De tekst van artikel 61, §4 van het standaardbestek wordt integraal vervangen door onderstaande tekst:
§4 Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
Voor alle inschrijvers: een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in artikel 61, §1 en §2 KB plaatsing;
Voor de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
En bijkomend voor de buitenlandse inschrijvers:
- Een origineel attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het land waar hij gevestigd is en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig artikel 62, §2 KB Plaatsing;
- Een getuigschrift van niet-faillissement uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het betrokken land;
- Een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw)
Art. 64 Toegangsverbod
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van belangenvermenging zoals bedoeld in dit artikel te bevinden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van de opdrachtnemer van werken, tonen de inschrijvers hun financiële en economische draagkracht aan door het volgende document: passende bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Inschrijvers van vreemde nationaliteit dienen zelf de nodige bewijsstukken inzake erkenning bij hun offerte te voegen.
De werken van de door onderhavig bestek geregelde opdracht zijn gerangschikt in de (onder)categorie(ën) D, in de klasse overeenstemmend met het bedrag van de offerte of hoger.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: het offertebedrag, Weging: 50
Criterium 2: het plan van aanpak, Weging: 30
Criterium 3: de planning, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten zijn te bekomen:
op papier:
- tegen betaling aan kas (contant of via bancontact) of op zicht van een
duplicaat van het betalingsbewijs bij mevr. Liesbeth Lesuisse, nv De
Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt (tel. 011/29 84 54);
- per post, na overschrijving op rekening nr. BE70 3751 1171 9225 van nv
De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt, met vermelding
"Bestek nr. FAC-W-BOG-16-62 en uw BTW-nummer";
digitaal: via de website http://bestek.descheepvaart.be.
(prijs digitale versie: 121,00 euro)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
04/11/2016 - 11:00
Plaats: in de kantoren van nv De Scheepvaart, Havenstraat 44 te 3500 Hasselt
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn van de werken bedraagt 240 werkdagen, en neemt een aanvang op de datum bepaald in het aanvangsbevel.
De indiening van de offerte dient elektronisch via de e-tendering website te gebeuren
(https://eten.publicprocurement.be)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/09/2016