AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kortemark
Stationsstraat 68, BE-8610 Kortemark
Contact: De heer Bram Van Acker
Tel: +32 51575134 Fax: +32 51575147 E-mail: bram.vanacker@kortemark.be
Internet adres(sen): www.kortemark.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sloop van overheidsgebouwen: OCMW-gebouw en Oude staatsschool
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hospitaalstraat 31 te 8610 Kortemark
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Sloop van overheidsgebouwen: OCMW-gebouw en Oude staatsschool
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken worden belast.
Erkenning G5 (Afbraakwerken), Klasse 3
Vereiste erkenning: G5 (Afbraakwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is te verkrijgen door het sturen van een e-mail naar bram.van.acker@kortemark.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/11/2016 - 11:00
Plaats: Raadzaal (2de verdieping van het gemeentehuis)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
De inschrijvers moeten zich voor de afgifte van de offerte aan de hand van het volledige bestek, de aanbestedingsvoorwaarden en een plaatsbezoek aan de site, een correct inzicht verwerven over de aard en de omvang van de prestaties, de plaatselijke omstandigheden.
Er worden twee plaatsbezoeken georganiseerd op volgende tijdstippen:
12 oktober om 11u00
27 oktober om 11u00
Vooraf dient de inschrijver voor één van beide tijdstippen zijn aanwezigheid te bevestigen (minimum 1 werkdag vooraf) door het sturen van een e-mail naar bram.vanacker@kortemark.be. Naar aanleiding van het plaatsbezoek wordt een attest afgeleverd dat de aannemer bij zijn offerte dient te voegen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/9/2016