Infrax Cvba, Die Optreedt In Naam En Voor Rekening Van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inte

4900001630: Datacenter - InfraXenter.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 HASSELT
Contact: May Denier / Lydia Vandezande
Tel: +32 11266350 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=249044
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
4900001630: Datacenter - InfraXenter
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft het ontwerpen en bouwen (Design and Build methode) van de white space van twee modulaire dataruimtes van minstens 60 én 80m² (met optionele uitbreidingsmogelijkheid voor housing tot resp. 90 en 210m²) op de site van Infrax te Hasselt in bestaande ruimtes. Naast de uitbreidingmogelijkheid voor housing in Hasselt bestaat de mogelijkheid dat er nog een bijkomend datacenter op de Infrax site in Torhout wordt gebouwd in bestaande ruimtes.
Het ontwerp of design behelst het uitwerken van een zo kostenefficiënt mogelijke inrichting van de white space bestaande uit minstens volgende onderdelen: valse vloer, IT racks en corridor, PDU's, blussing, verlichting, monitoring en het bepalen van het meest aangewezen koelconcept per dataruimte. Het bouwen omvat het leveren en installeren van alle materialen binnen de gestelde termijnen in 2 fasen.
Meer informatie hierover vindt u in het toegevoegde document "4900001630 beschrijving van de opdracht".
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Uittreksel uit het strafregister bijvoegen inzake het bedrijf (opvraagbaar via http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister)
2. Bijgevoegde document "Identificatiegegevens" invullen en toevoegen aan het dossier
3. Verklaring op erewoord bijvoegen
4. Aangaande Belgische opdrachtnemers:
De via elektronische weg op Telemarc beschikbare attesten inzake de belastingen, heffingen en RSZ zullen via elektronische weg (Digiflow/Telemarc) opgevraagd en gecontroleerd worden door Infrax.
De opdrachtnemers die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt en dat niet onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, voegen de passende RSZ attesten bij hun offerte, bedoelt in artikel 67 § 2 van het KB plaatsing 2012. Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid moet bevestigen dat de opdrachtnemer, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang, is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Aangaande buitenlandse opdrachtnemers:
De buitenlandse opdrachtnemers voegen een bewijs toe aan hun aanvragen tot deelneming of offerte waaruit blijkt dat ze voldoen aan de sociale en fiscale verplichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de werken waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Dit staat vermeld in het toegevoegde document "4900001630 vakbekwaamheid".
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/10/2016-13:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 10/10/2016-13:15
De kandidaat dient nu eerst een dossier op te laden via e-Tendering met al de documenten en inlichtingen
gevraagd onder III.2: voorwaarden voor deelneming. Zo ook dient de kandidaat de bijgevoegde formulieren "Identificatiegegevens" en "Verklaring op erewoord" toe te voegen aan het dossier. Op basis van deze gegevens volgt er een kwalitatieve selectie waarna aan maximum 6 best geklasseerden het bestek wordt toegestuurd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/09/2016

Annonces similaires du BDA :