AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Toerisme Limburg vzw
Universiteitslaan 3, BE-3500 HASSELT
Contact: Knapen Karin
Tel: +32 478545830 E-mail: karin.knapen@limburg.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=249051
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Architectuuropdracht "Fietsen door de bomen"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Toerisme Limburg vzw - Architectuuropdracht "Fietsen door de bomen".
Deze opdracht dient in het kader van de reglementering op overheidsopdrachten beschouwd te worden als een dienst (in de zin van art. 3, 4° van de Wet van 15 juni 2006)
Dit bestek is bedoeld als beschrijving van het gevraagde en als middel om de offertes van de verschillende inschrijvers te vergelijken. De effectieve gunning geschiedt bij aangetekend schrijven.
De opdracht betreft een integrale architectuuropdracht. Deze omvat verschillende onderdelen:
- Ontwerp en opmaak van het ontwerpdossier voor de omgevingsinrichting: aansluiting op het bestaande fietsroutenetwerk, randinfrastructuur (fietsstalling, banken,.), eventuele beplanting en bosbeheer werken;
- Ontwerp en opmaak van het ontwerpdossier voor het landmark, zijnde een de fietsbrug incl. stabiliteit en veiligheid (fietsvademecum, ABC van het fietsroutenetwerk);
- alle nodige voorafgaandelijke studies (grondsonderingen,.) en opmetingen;
- opmaak van een volledig vergunningsdossier;
- veiligheidscoördinatie;
- opmaak en begeleiding van de aanbestedingsdossiers;
- leiding der werken tijdens de uitvoering;
- organisatie van de opleveringen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 1.00 en 2200000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Visie op de opdracht, Weging: 60
Criterium 2: Plan van aanpak en timing, Weging: 20
Criterium 3: kostprijs/budgetbeheer, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/11/2016 - 10:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/11/2016 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/09/2016