Afdeling Projectrealisatie

WI 2009/1859/01 BEERNEM - wegen-, riolerings- en omgevingswerken voor het project Bloemendale INF 2016-0040.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
afdeling Projectrealisatie
Koloniënstraat 40, BE-1000 Brussel
Contact: Van Erp Diane Melania
Tel: +32 25054404 E-mail: diane.vanerp@vmsw.be
Internet adres(sen): www.vmsw.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
WI 2009/1859/01 BEERNEM - wegen-, riolerings- en omgevingswerken voor het project Bloemendale INF 2016-0040
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: BEERNEM
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
WI 2009/1859/01 - wegen-, riolerings- en omgevingswerken voor het project Bloemendale te Beernem - INF 2016-0040
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
geldig RSZ attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
geldig RSZ attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
vereiste erkenning :
klasse 3
categorie c
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/11/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 16.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten die in het bijzonder op de aanneming van toepassing zijn liggen ter inzage op hierna vermelde adres van 10.00u tot 12.00u en van 14.00u tot 16.00u , elke werkdag uitgezonderd 's zaterdags. adres : Vlaamse Maatschappij voor Sociaal Wonen (VMSW) dienst Economaat in inzage en verkoop van bestekken - Koloniënstraat 40 te 1000 Brussel - 02/505 45 45.
Het is mogelijk de aanbestedingsdocumenten per post te ontvangen na voorafgaandelijke storting van 16,50 EUR op ons rekeningnummer BE 09 0910 2143 0157 BIC code : GKCCBEBB met vermelding van GI en het besteknummer INF 2013-0177. De verzending gebeurt zodra uw betaling werd ontvangen.
Een factuur wordt nagestuurd met de vermelding "voldaan".
U kan ook een bestek aankopen na inzag ter plaatse. Betalen kan via overschrijving.
De aanbestedingsdocumenten kunnen vanaf 3 oktober 2016 vanaf geconsulteerd/ en of aangekocht worden op de VMSW, Koloniënstraat 40 te 1000 Brussel (02/505 45 45).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 08/11/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 08/11/2016 - 14:00
Plaats: VMSW - afdeling Projectrealisatie - Koloniënstraat 40 te 1000 Brussel lokaal 2.125
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een digitale versie van de opdrachtdocumenten is gratis te downloaden via e-notification (www.publicprocurement.be).
De offertes worden enkel elektronisch verzonden via de e-tendering applicatie.
De opdracht wordt niet bekend gemaakt in het Publicatieblad van de Europese Gemeenschappen.
De opdracht valt niet onder de GATT-overeenkomst.
De uitvoeringstermijn bedraagt 50 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/09/2016

Annonces similaires du BDA :