AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Katholiek Secundair Onderwijs Beveren
Kloosterstraat 39, BE-9120 Beveren-Waas
Contact: Ellen Ruythooren
Tel: +32 37509427
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248865
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sint Maarten Bovenschool - perceel hoogspanningscabine
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kallobaan 1, 9120 Beveren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Sint Maarten Bovenschool - hoogspanningscabine
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 1ste kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB Plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/10/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121.00 EUR BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D5843/033 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/10/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/10/2016 - 10:00
Plaats: vzw KSO Beveren, Kloosterstraat 39, 9120 Beveren - vergaderzaal gelijkvloers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 100 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/09/2016