AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ingenieursbureau BOTEC
Terstraetenweg 33, BE-2160 Wommelgem
Contact: Cromheeke Ilse
Tel: +32 33543618 E-mail: info@botec.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248766
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie en nieuwbouw van assistentiewoningen en rustoordkamers van Huizeken van Nazareth, Elektrotechnische uitrusting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Antoniusstraat 21 te 2000 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie en nieuwbouw van assistentiewoningen en rustoordkamers van Huizeken van Nazareth, Sint-Antoniusstraat 21 te 2000 Antwerpen: Elektrotechnische uitrusting.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
erkenning als aannemer
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- het attest van de RSZ slaand op het voorlaatste afgelopen kwartaal;
- het attest uitgereikt door de bevoegde overheid dat de onderneming in orde is met de belastingen (btw en directe belastingen);
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- het bewijs van erkenning als aannemer;
- 3 referenties van gelijkaardige projecten dienen te worden gestaafd aan de hand van door de betreffende bouwheer getekende attesten van goede uitvoering
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/10/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De dossiers worden geleverd digitaal in leesformaat (.pdf) op het e-mailadres opgegeven door de inschrijver mits bestelling per mail en voorafbetaling van 50.00 EUR, 21 % btw inbegrepen, op rekening BIC GEBABEBB IBAN - BE49 2200 3863 8671 met vermelding van bb 2015-18.2 - 4 Elektrotechnische Uitrusting op naam van het bovenvermelde ingenieursbureau BOTEC nv, Terstraetenweg 33, 2160 WOMMELGEM tel: 03 354 36 18, e-mail: info@botec.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/10/2016 - 10:40
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/10/2016 - 09:02
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: alle inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/09/2016