AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GO! onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Willebroekkaai 36, BE-1000 Brussel
Contact: De heer De Smet Philip
afdeling INFRA
E-mail: philip.de.smet@g-o.be
Internet adres(sen): www.g-o.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw van een basisschool "De Leerboom" te Halle
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Domein GO!
HALLE, AUGUST DEMAEGHTLAAN 40 te 1500 HALLE
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw van een basisschool "De Leerboom" te Halle"
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
a. Getuigschrift van erkenning als aannemer
b. Uittreksel uit het strafregister van de onderneming (van de Federale Overheidsdienst Justitie)
c. Een attest niet-faillissement van de griffie van de Rechtbank van Koophandel.
Door zijn inschrijving verklaart de inschrijver dat hij in orde is met zijn sociale verplichtingen.
In toepassing van het KB van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver het RSZ-attest niet bij zijn inschrijving te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken over de laatste 5 jaren die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht.
2) Drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden:
a) Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijving
b) De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheid
c) Tijdstip van de uitvoering
d) Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)
e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemer
Minimumeisen: zie criteria technische bekwaamheid
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/10/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Alle documenten en bestek zijn gratis beschikbaar via het 3P-platform op deze link: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/2728/95/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/10/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
31/10/2016 - 10:30
Plaats: Willebroekkaai 36 te 1000 Brussel, Huis van het GO!
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Contactpersoon Katleen Roelandt en 02/ 363 82 42: directie school
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/09/2016